Evo i Flipper prica o igri
https://youtu.be/WFoSt6mRALE
Sad nakon sto sam pogledao dosta materijala i malih stvari o kojima su pricali na streamovima nakon konferencije na E3-u mogu reci da sam sve zadovoljniji.
Na prvu sve to ima klasicni Division feel, ali ima toliko puno promjena koje ce jako utjecati na to kako ce se igrat igra.
Firearms (DPS), Stamina i Electronics koji su bili jedni od bazicnih stvari u jedinici, tj. main statovi, su totalno izbaceni iz igre i vise nema toga. Armor i Health su sada odvojene stavke i Armor ce imat svoj posebni bar. Healing radi totalno drugacije, tj. mozda ga nece ni biti u igri, a zapravo je bio najpotrebniji skill u jedinici. Medkitova vise nema i njih mijenjaju Armor Kits. End game im je jako vazan i jako ce se potrudit oko toga. Zato su i izbacili Signature Skillove i ubacili Specialization koji ce se sam jos dodatno granat i kojeg ce trebat upgrejdat. Modovi su sad skroz zanimljivi, kao i atributi i novi talenti. Vise nece bit ‘best in slot’ moda/atributa, nego ces stvarno imati veci izbor i gradit ces svog lika kako hoces, a neces biti prisiljen igrat s tim i tim talentima/modovima/atributima ako si htio igrat s tim buildom. Ubaceni su i Brands koji ce izgleda mijenjati Gear Setove. Isto tako Armor Plates ce se moci koristiti samo ako si nepokretan, tj. morat ces naci cover gdje ces u miru moci vratiti Health/Armor. Nema vise chicken Dancea i face tanka kao u jedinici gdje se samo zaletis na igraca, roknes brzo medkit i miran si. Imam dojam da ce igra stvarno vise biti cover based shooter sto je super jer je cover sistem odlican, kako u jedinici, tako se cini i ovdje jer to izgleda isto. A to je samo mali dio informacija. Stvarno se cini da se jako trude oko igre i da bi od launcha mogla biti odlicna. Beta se nadam nece biti preko ljeta tako da ju i ja stignem igrat.