Da nije one iritantne zenske koja non stop kenja preko radija i opcenito bezveznih dijaloga koji te svake sekunde prekidaju u igri, igra bi cak bila i dobra.
Firewatch bez dijaloga ne bi imao nikakvog smisla. Ama baš nikakvog. Vjerojatno nisi zaigrao još, jer ne bi nikad napisao ovo poviše.
Dijalog ne prekida ništa, već na jeben način pridonosi atmosferi, bilo to na napeti/zastrašujući ili na humoristični način. U ovoj igri nema nikakvog dodatnog sadržaja, nema nekih prevelikih skretanja sa kursa, istraživanje ne nagrađuje... Dapače, trenuci kad se slučajno izgubiš su najdosadniji u igri, jer osim nekih impresivnih vizuala (art style je ), jednostavno nemaš što vidjeti/pronaći. I to je u redu. Ovo je
story driven igra, i kao takva funkcionira savršeno.
Sinoć sam završio igru u šutu, i ovako svježih dojmova odgovorno tvrdim da su dijalog i sami likovi, jedni od najbolje napisanih u igrama u zadnje vrijeme. Pogotovo taj ženski lik - Delilah.
Igra je poprilično kratka (3 sata u mom slučaju), al jedino je takva trajnost mogla održati misterij, svako potencijalno razvlačenje, uz nedostatak bilo kakve aktivnosti bi uništio igru. S obzirom da je ovo studiju prvi projekt, imaju plus i preporuku. Oprostit ću im neka, ne baš inteligentna rješenja u sastavljanju priče, i totalno meh kraj. Zahvaliti ću im se na odličnom dijalogu, likovima, i na soundtracku.
https://www.youtube.com/watch?v=watch?v=PGcWfpUDl30&list=PLtL8q5uuc-6deGO6X7jqZxKhQYcJ4TgWA&index=1
https://www.youtube.com/watch?v=watch?v=JRFaW8DQTQA&list=PLtL8q5uuc-6deGO6X7jqZxKhQYcJ4TgWA&index=3
https://www.youtube.com/watch?v=watch?v=aAsxUkcHCVU&list=PLtL8q5uuc-6deGO6X7jqZxKhQYcJ4TgWA&index=5
Najradije bi stavio svih 18 kompozicija. :