Side content je odličan ako si upao u tu tmurnu priču savršenog soundtracka. Dovoljno je spaljen da bude savršen. Dobro, to pecanje je niđe veze, ali ove misijice i pizdarije su mi bile fora, jer sve što je dalo na priči meni je bilo super.
NieR: Automata
Završio A rutu. Dobio sam i par dodatnih endinga za pizdarije koje sam radio u igri, poput samouništenja u bazi, dezertiranja s main misije, vađenja OS čipa i tako to. Kul stuff.: p
Odigrat ću i s 9S, i sve nakon toga što mogu, jer mi uopće ne djeluje naporno i koncept s radnjom iz više perspektiva je uvijek odličan. Kad se samo sjetim kako je bio genijalan trinity sistem iz Suikodena 3, eh...Btw. nadam da neću opet morati prelaziti i sve side misije, inače mi je ostalo nekoliko koje zahtijevaju high level, pa rekoh nema smisla pokušavati nešto što je tipa 50 lvl, dok sam ja duplo manji i radim 0 damagea kao u robo dojo side questu, lol.
Super igra, stvarno ostavlja dojam unikatnosti i po gameplayju (2D dionice su mi vrh, kao i letačke dionice, dok je hakiranje zasad malo prejednostavno) koji malo vuče i na Bayonettu (čak je tu i čip za usporavanje vremena nakon uspješnog dodgea, što je praktički witch time), dok je priča intrigantna čak i nakon završetka. Treba više ovakvih primjera i suradnji poznatih studija kao u slučaju Nier Automate.
Hajpaš, sad sam još odlučniji da nastavim.
Mi te nebi lagali, pogotovo kad je Nier u pitanju
Baci oko pola sata na neki lore o prvom Nieru i malo o Drakengardu. Kad završiš igru ćeš ostati jako impresioniran. Još ne mogu vjerovati da su tako dobru priču uspjeli ubaciti u takav jednostavan koncept igre.
- Uređivano
Meni je samo žao što nemam onaj gadget iz MiB-a da si mogu prebrisat uspomene, pa da jos jednom odigram ovo remek onak kak spada tj. skroz od nule. @Zero drago mi je da ti je igra sjela i dobro je foggy rekao , nakon A rute najbolje tek dolazi .
Po meni ova igra je nepravedno zakinuta za GOTY 2017. nagradu, al to je problem kod ove igre nema sredine tj. nekom će biti ili remek djelo ili da citiram @maverick
maverick jer bih najradije izbrisao pamćenje da ne moram to iskustvo imati u sjecanju
...
- Uređivano
f_i_c_o dao bi i ja Nieru nagradu 2017. ali za flop godine
realno stavljati Horizon koji su neki htjeli da bude igra godine i Nier u isti kontekst sa igrom koja ja postavila nove standarde u open worldu, a i sire je nerealno i suludo. ne vidim jedno polje na kojem su te dvije igre zasluzile nagradu ispred Zelde ili Maria.
Završio i treću kampanju. Kakva završnica i kakva posebna igra...štogod mislili o kvaliteti igre, zbog dizajnerskih odluka ovo mi je uvjerljivo "najhrabrija" igra današnjice kao djela nekog velikog studija. Yoko Taro i ekipa su svjetski kockari i luđaci, a kako sam vidio, nešto slično je bilo i s prvim Nierom, gdje također ono najbolje od igre dolazi pri sredini ili kraju, nakon više prelazaka odnosno kampanja. Ali ne mislim samo na taj aspekt, već i na konstantnu raznovrsnost gameplayja, od 2D dionica, napucavanja i hakiranja pa sve do rizične opcije u kojoj ti mogu biti pobrisani svi saveovi po završetku creditsa (što mi je, ruku na srce, jedna od najsjebanijih ideja ikad, i baš zato mi se toliko sviđa). I ne umanjujem ništa zasluge Platinumovaca, uz MG Rising ovo im je uvjerljivo najbolji sporedni uradak koji su napravili.
Ukratko, igra zaslužuje sve hvalospjeve koje je dobila u svijetu i stvarno ne razumijem neke koji će hvaliti primjerice SOTC ili ICO, a u ovome neće (Ili neće imati strpljenja) prepoznati i upiti svu slojevitost jednog umjetničkog djela i unikatnosti kojom Nier Automata naprosto pršti.
Živio Zero, vidi se da si čovjek od ukusa!