Miro Zato i dalje Dragon Quest 11 ostaje najbolji jrpg na ovoj generaciji
odustao nakon dva sata. mrzim takve djecije igre i odvratne plotove. kada sam vidio koji je glavnom liku motiv sto krece na journey skoro sam se izrigao. opizdi grom pticu iz ruke, nesto sjeva i glavni lik odluci spasiti svijet i krenuti ni sam ne zna gdje. daj molim te! nemam 10 godina i vremena za takvo idiotsko pisanje. mozda je gameplay dobar i svijet manje linearan (boze koliko to glupo zvuci - nelinearan svijet), ali ne! to mi nece pomoci.
Sto se tice linearnosti, mora li svaka jebena igra danas biti open world ili pluopen world ili imati ogromne mape/hodnike/krugove i koje kurca vec? znate vi uopce sta znaci rijec linearno? sto je linearno u toj igri, a u drugima nije? mozda sto u drugima imas vece mape pa ti se cini kao nelinearno, a na njima nemas sta pametno raditi i igra te tjera na isti ishod ma sta ti radio? dali je u drugim igrama prica mozda nelinearna? ako da, u kojoj to? tri endinga neke igre ne znaci da je nelinearna. naporni ste s tim linearnim i nelinearnim i apsolutno nemam volje ni snage objasnjavati koje su to i kakve igre nelinearne i linearne. pravih nelinearnih igara po pitanju gameplaya ima jako malo, a po pitanju price mozda nijedna.