Starfield izgubio 98% igrača, Skyrim i Fallout 4 daleko popularniji
Starfield izgubio 98% igrača
Znači SF za sad ide polako putem TDB-a.
Zasto ovakvih grafova nema kod Sonya? Mozda i bude uskoro preko Steama
A jebemu, kad je 70% njih zapelo u bespućima vječnosti loading screena.
[deleted]
A ja skoro kupio konzolu zbog ovog, uff izbjegnut metak
- Uređivano
Šteta za novi IP. Ali je očito da nešto ne štima.
Bethesda se za Elders Scrolls mora konsolidirat i počet radit na rješavanju problema za koje svi znaju da postoje. Nekad davno im se moglo progledat kroz prste. Oblivion - Fallout 3 - Skyrim je zlatni period tog studia bez obzira na probleme koje su te igre imale. Poslje toga ide lagani pad i sad su tu di jesu.. Moraju se trgnit.
Bilo je glasina da če radit remaster/remakove Obliviona i Fallout 3. Neloša ideja za popunit vrijeme do nove igre. Ali bi tu ubacio i New Vegas…
Postotak igraca nije opce-primjenjiva metrika. Kao prvo, Starfield je single-player igra, ima svoj kraj. U jednom trenutku ljudi predu igru ili od iste odustanu i jednostavno prestanu igrati dok ne dobiju poticaj da opet zaigraju, bilo to u vlastitoj zelji za ponovnim prelaskom, zbog DLC-a i ekspanzija ili pak, u Bethesdinom slucaju, zbog veceg broja kvalitetnih modova.
Skyrim ima jako puno modova koji produljuju igranje i vracaju igrace svako malo. Za Fallout 4 to isto vrijedi, pogotovo jer ima jos vise DLC-a od Skyrima.
Ne moze se na svaku igru gledati kao da je live-service naslov kojem je potrebno odrzati kontinuirani rast igraca da bi dokazali svoju vrijednost. Moze se, naravno, pricati o Starfieldu u puno aspekata, ali ova metrika ne govori puno.
Fico ti si stvarno sposoban svašta napisati u branjenju Starfielda, samo se nastavljaš na ono što je bilo na launchu te tvrdim da i dalje ne gledaš/ne želiš sagledat realno. Čak i sad kad postoje konkretni podaci. Dakako da statistika broja igrača ukazuje da Starfield nije ispao TES/Fallout razina. Nije 1:1 mjerilo zbog gomile različitih okolnosti, ali da statistika ne ukazuje baš ništa, to ne možeš omalovažit na način na koji pokušavaš.
Ako ćemo o modovima, isto ukazuje i neusporedivo manji broj modova i interes za razvojem istih. I btw Steam ima javno otvoren API za broj igrača od 2012. pa se jasno može vidjeti i usporediti tadašnja situacija.
Nisi u pravu i to je to. I neću dalje ulazit u raspravu o nečemu što je jasno ko dan i ne može biti jasnije.
Složio bi se. Pratim gaming dosta dugo da ne bi primjetio baš lošiji prijem igre i opčenito atmosferu oko u odnosu na ranije igre od tog studia. Iako nikad nije kasno da se neke stvari poprave. Cyberpunk je dobar primjer.
buz ja volim gledati nakon što odigram igru da vidim kako su je drugi doživjeli, pogotovo souls igre
Fenix nije Starfield toliko loša igra, koliko su očekivanja bila beskonačna poput njegovog mjesta radnje. Ironično, dok svemir zbilja je većinom prazan vakum s planetima na kojima u 99% slučajeva nema ničega, previše je dobrih igara vani da bi ljudi u njemu probali naći zabavu. Ja sam igru kupio, no čekam da Bethesda napravi što još misli prije nego li joj dam šansu.
Fenix Vrlo zustra reakcija na nesto sto je daleko vise kritika metrike. Isto bih radio za bilo koju igru koja nije live-service. Ne volim tu metriku jer potencira borbu za igracevom paznjom kod igara kojima to nije potrebno, to dovodi do veceg broja live-service igara i motivira dizajnere da ulazu u dobro razvijeni FOMO.
Ne volim ni izvlaciti zakljucke iz usporedbi koje nisu ravnopravne. Direktno usporedujemo aktivni broj igraca u specificnom periodu kod 13 i 9 godina starih igara iz vec popularnih serijala koje su dobile niz sadrzaja s igrom posve novog IP-a koja je jos od prvog dana dostupna na Game Passu. I tocno je da je SteamDB javno dostupan. Fallout 4 je unutar 6 mjeseci pao s 471k na 24k igraca.
Creation Kit je kod svake Bethesdine igre dolazio otprilike pola godine nakon izlaska naslova, to ujedno i znatno povecava broj te ucestalost novih modova kojima kvaliteta automatski i skace jer se vise ne odnose na ciste quality-of-life dodatke. Starfieldov Creation Kit uskoro izlazi, u periodu kao i kod proslih Bethesdinih naslova.
Moze se zapravo povesti diskusija oko metrike aktivnih igraca, a mozemo i reagirati na nacin koji potencira objave koje su ubile bilo kakvu raspravu o Starfieldu.
- Uređivano
To se može primjeniti na gotovo svaku single Player igru. Ovo je možda drastičniji pad, ali kladim se da pogledamo mnoge druge igre nakon 6 mjeseci od izlaska da bi gotovo svaka od njih bilježile drastičan pad igrača, neke bi imale čak manji broj trenutno aktivnih igrača od Starfield.
chono pa možeš naći graf. I vjerujem da su brojke manje od Starfield-ovih.