Meni je i dalje glavni problem kod VR-a što te u potpunosti odvoji od okoline, krajnje nezamislivo dok imam malu bebu u kući. Dodatne otegnote okolnosti:
- Po defaultu sam dosta osjetljiv na vrtoglavicu tako da ne moram ni testirati motion sickness jer bih ga imao 99%.
- Nekolicina AAA igara koje bih igrao izgledaju mi i dalje kao tech demoi od par sati. Jedina VR iskustva koja me zbilja privlače je Gran Turismo 7 i Half-Life: Alyx na PC-u (s time da je ovo potonje jedina prava visokobudžetna igra krojena od nule za VR, a da mi ne ostavljam dojam tech demoa). U prijevodu, kudikamo previsoka cijena za hardware za dvije igre koje me zanimaju (tu bih trebao zapravo kupiti dva različita VR seta)
- Nosim dioptrijske naočale pa to također nije baš idealno za VR.
- Realno, gaming gledam kao aktivnost dok sjedim zavaljen na kauču ili u najgorem slučaju, u uredskoj stolici. Neda mi se stajati ispred TV-a sat vremena i mahati rukama, koliko god to "zdravije" bilo.
U konačnici, Sonyjev ili Valveov marketing nije mi prodao VR. Entry cost za hardware mi je prevelik, pravih igara (tzv. system sellera) nema još (ok, nisam se realno potrudio istražiti ponudu indie produkcije, vjerojatno ima nečeg dobrog) i prilično sam uvjeren da to kupim i isprobam navedene igre koje su mi zanimljive, ostatak vremena bi uređaj skupljao prašinu jer bih bio lijen to svaki dan stavljati na glavu. Najgore, VR iskustvo je jako teško marketinški prezentirati zainteresiranim kupcima jer to čovjek treba doživjeti.
Nadam se da će Apple spasiti stvar s Vision Pro uređajem jer do sada sve što je ušlo u mainstream, Apple je postavio početne trendove. Gaming je tu nekakav izuzetak doduše. Čudi me inače da Sony toliko malo pažnje posvećuju VR ponudi, očekivao sam da će imati barem 3 prava hita jednom kada launchaju novi headset jer imaju idealne uvjete za to. Podsjeća me sve drugu generaciju Xboxovog Kinecta kada je sve neslavno propalo za Microsoft.