Šteta novaca kad ih sve zamjeni GPT-4 i još bude i bolji u procesu.
Ubisoft sve baca na Assassin’s Creed. Planira povećati broj developera na serijalu za 40%
znaci dobit cemo 40% napornije ASSasins Creedove, od sada i jednom godisnje.
Jel mogu nać combat dizajnera koji napravi da igra nije dosadna, ili gameplay designera koji doda neku novu foru koja nije napravljena u 15 god staroj igri.
AC sigurno nije dosadan, zanimljiv je i super igriv. Problem je prezentacija priče i konstrukcija cijelog iskustva. Najgori dio je samo finale koje se ne razlikuje od sredine igre.
Odigrao sam ih sve, ali mislim da sam gotov sa tim serijalom.
- Uređivano
Ja bih rekao da je problem svih open world igara - Zelda. Jer ti onda pokaže i dokaže što znaci sloboda i sandbox način igranja. I kad misliš da nema vise prostora za inovaciju i da smo sve vidjeli, dođe Zelda i redefinira žanr. I jbg.
Sandbox i open world ne moraju nužno ić zajedno.
Ima masu open world igara koje nisu sandbox i ne pate zbog toga.
AC bi trebao poradit na pacingu i kvalitetnijem sadržaju samog open worlda. Oni od Originsa izdaju igre sa 100 sati contenta, 90 sati od toga su checkbox pizdarije koje ne pridonose ničemu.
wooddiebone *200 sati