On je to govorio u kontekstu da su biblioteke igara koje su do sada igrači skupili, trofeje, frend liste i ostalo dosta velik uteg da bi netko zbog par kvalitetnih igara promijenio primarnu gaming platformu. Uz činjenicu da ako neki studio radi uglavnom vrhunske igre, da to nije garancija za bilo što. Redfall je očito promašena igra u onom najbitnijem segmentu kojeg patchevi ne mogu popraviti - zabavnost.
Treba, slažem se, sve njegove medijske istupe gledati iz perspektive da još uvijek pokušavaju dobiti regulatore na svoju stranu kako bi dovršili akviziciju, no budimo realni, cijela Xbox divizija jednostavno ne uspijeva pratiti tempo PlayStationa i Nintenda već generaciju i ovu koja traje dvije i pol godine te jedina pozitivna brojka koju imaju je rast Game Pass pretplatnika, a to se neće nastaviti bez dobrih igara. Moglo bi se još raspravljati općenito o smislenosti gaming pretplate za nekoga tko godišnje odigra nekoliko igara (pretpostavljam dobar dio tržišta), a u kojoj čak da se posvetiš nekoj igri na određeno vrijeme, može biti povučena iz pretplate u bilo kojem trenutku.