• Gaming Vijesti
  • Istraživanje ukazuje na veliki rast troškova razvoja AAA igara. Neki koštaju i preko milijardu dolara

Nek smanje malo troskove i posvete se originalnosti i inovacijama. Ne treba sve bit napucana holivudska produkcija, evo par indie naslova sto sam zadnje igrao je bolje od dosta AAA naslova (Chained Echoes od jednog tipa npr)

    Tko im kriv kad i dalje smatraju da je prihvatljivo pola budžeta spizditi na marketing i još se uglavnom drže franšiza kod onih skupljih igara. Gaming novinarstvo bi za upućene trebalo odraditi većinu promidžbe, ali to očito nije dovoljno.

    foggy ja se slazem s tobom apsolutno ali mi smo tipovi koji igraju igre koje imaju stotinjak mozda i vise puta manje igraca od coda…a i iskreno ne vidim problem s troskovima jer da ne zarade na tim igrama ne bi ih radili. Tako da cijene razvoja ce i dalj ic gore

      Bemti gaming taki skupi. Previše se ide na neki perfekcionizam i skupu ekipu nabavljaju, daju si prevelik zalogaj i pojest će ih taj idealizam a onda će indijanci slavit.

      Crnipetarpogani Cvile malo previse da, iako ako ulazes milijarde onda je zajebano kad se desi sranje. Najgore sto nam rade su ovi modeli da izbace igru 2 godine prerano pa se onda skuplja prek nasih ledja i krpa.

      Igara uvijek bude i ima, tak da s kukanjem ili bez mi cemo se igrat 🙂

      A ak propadne cod budemo slavili

      Previše seru, troškovi odlaze na glupe reklame i pitaj boga kakvo pranje novca.

      Netreba vjerovati svima.

      Jebem sam sebe ako sam u jednoj next gen igri vidio te visoke troškove produkcije.

      Jedi Survivor je zadnji primjer.

        pravednik Glumci? Vidis da svi zele imat mega super popularne glumce kao protagoniste. Meni to skroz nebitno, bitniji mi je nekad voice acting, a i draze mi je cak imat izmisljenog lika.

        Ne treba gamerima Arnold da se osjecaju kao terminatori kad igraju igre. Slobodno nek smanje troskove i naprave opet nesto kao mgs ili hrpetinu starijih igara.

        Treba u te troškove uračunati i inflaciju, nije baš tako sve crno-bijelo.

        Čista matematika je u pitanju. Pomnožite broj zaposlenih s bruto plaćama, pa s brojem mjeseci razvoja i brojke su sasvim realne. Najveće AAA (+ još koji A) igre toliko koštaju.

        Skuplji je i marketing, realno. Čak i SM ili YouTube naplaćuju veći CPM + tržište je kudikamo zasićenije + za igračevo slobodno vrijeme bori se hrpa streaming servisa i što sve ne. Mediji također dobro naplate svoj prostor (npr IGN First program). Najteže je zapravo indie developerima koji imaju manje / često inovativnije igre, no doći do vidljivosti pokraj xy AAA igara godišnje je stvarno izazov. Srećom, tržište je ogromno i dalje raste pa se može