Zašto to radu? Hebeš takvu praksu.
Nego, prodajte mi onda jeftino, jeftinije, najjeftinije bonove za digitalnu verziju i OK. Džabe Sila i SSD-ovi.
Zašto to radu? Hebeš takvu praksu.
Nego, prodajte mi onda jeftino, jeftinije, najjeftinije bonove za digitalnu verziju i OK. Džabe Sila i SSD-ovi.
U 2023. smo i ovima je i dalje kompresija nepoznat pojam.
A sutra su recenzije pa cemo viditi, kad citan sve sto je novo to se cini brutalno kad vidin video gameplaya izgleda isti kurac ko prosla igra.
150gb za singplayer igru…daj me nemojte jebati
Miro 150gb za singplayer igru…daj me nemojte jebati
U kojem svemiru bi singleplayer igra trebala zauzimat manje prostora od multiplayer igre?
Oduvijek kvalitetne i velike SP igre imaju puno raznovrsnije assete, modele, teksture, zvučne efekte, dijaloge...
Postoje iznimke naravno, ali generalno za SP igre ima puno više smisla da budu velike.
Od kada sam na optici, može imati i 300 GB što se mene tiče
Ovo sta na disku nema nista je u jednu ruku pozitivno, jer stim iskljucujes opasnost da neko dobije igru tjedan dana prije releasea i sve leaka, a na drgu stranu je totalno sjebano jer ima dosta ljudi sa uzasnim internetom kojima triba 5 dana da skinu 100gb
Krivo san se izrazija mislija san na samo sp, aj da je ubacen i mp i jos stogod ali ovako je puno 150gb da ga jebes.
Dodatak multija uz SP uglavnom znači reuseanje svih asseta i samo po sebi dodaje minimalno install sizeu.
Kvaliteta produkcije i raznovrsnost asseta najviše uzima.
Primjer, Mass Effect 3. Svaka pre-rendered cutscena je video file spremljen na disku i nikad se ne koristi osim u SPu, a primjera takvih asseta u SP igrama sa MP komponentom ima masu. MP uglavnom bude pojednostavljen, produkcijski slabiji i reusea assete iz singleplayera.
Da, naporno je kaj su install sizeovi tolki, ali vrijedi za sve igre. Modern Warfare 2019 ima 200 giga pa ni pola toga nije jasno gdje ide.
Kak ne, nekompresirani zvuk.