• Gaming Vijesti
  • Resident Evil Remake nakon 90 recenzija drži prosječnu ocjenu od 93%

Demo sa tehničke strane je dobro napravljen a takva je i cijela igra. Igram ga još uvijek jer mi zabavan, kratak i sladak pa ga iznova i iznova prelazim. Meni RE4 nije najbolja igra svih vremena ali stoji visoko na mojoj listi.

U rimejku mi se ne sviđa to šta nož ima vijek trajanja. Taj dio su mogli ostavit da bude nepoderiv kao u originalu. Ne znam na koji naćin će napravit da dobijemo novi pomoću nekog crafta ili ćemo tog potrganog moći skrpat. I ne sviđa mi se kaj nema peseka i tad nam neće moći doći u pomoć kada se budemo borili sa onom grdosijom kao drugim bossom ako uopće bude on u rimejku ili će ga zamjenit neki drugi tip. Puno je tu još nepoznanica dok ne kupimo i sami odigramo novi rimejk.

    TITANXIS

    Opet sudiš na temelju demoa od 15 minuta.

    Ima više nožeka u igri a ovo je dobra odluka developera. Nož ni u stvarnom svijetu nije nepoderiv. U original RE4 nož je cheat code, režeš ih po nogama, udariš i ponovno režeš na podu. Ovako imaš ograničenja gdje treba birati i misliti između stealtha, akcije ili da uopće ne upotrebljavaš nož. Također je nož perk prilikom lošijeg skilla jer nudi quickstab opciju Ganadosa ili cheat code za izbjeći insta death prilikom mini bosseva kao dr. Salvador. U tom slučaju nisi krepao ali gubiš nož.

      Nož je OP da nema durabilitya, možeš deflectat left and right.
      Ja bih ostavio da nema durabilitya na nekoj lakšoj težini (pri tome da ste primorani nositi neki glupi kostim jer igrate na "just want to experience story mode" settingu).

      pravednik

      Demo i služi da ti pokaže dio onoga i dobiš uvid u cijelu igru. Za nož i velim da će biti drugih naćina za njihovo opetovno posjedovanje kao nešto slično kako je to bilo u TLoU sa onim shivovima. Da je nož nepoderiv ja bih ga koristio non stop na običnim neprijateljima i šparao metke za ozbiljnije neprijatelje.

      Onakav nož u igri mi ne izgleda ko neki slabašan nož već pravi vojnički za boj prsa o prsa i na običnim neprijateljima ne bi se trebao uopće trošit jer njihova tijela su mekana a pukne im oštrica.

      Sad dal se više troše kad recimo razbijemo one boxove ili bačve ili podjednako se troše po jednom hitu na bilo šta.