Zanimljivo, bas me zanima razlog, ali drago mi je da budu svi mogli uzivati u njegovim igrama jer je frajer jedan od najboljih devova na svijetu.
Shinji Mikami napušta Tango Gameworks, više neće razvijati ekskluzive za Xbox
Iznimno dobra vijest za pocetak dana!
Onda bude upitan izlazak trećeg nastavka Evil Withina ili će se to razvući poput trakavice kao u slučaju Dead Islanda 2.
Fala bogu…
- Uređivano
Ne znam što ga je točno nagnalo na ovaj potez; ne želim ni nagađati (a na kraju krajeva—nije ni pretjerano bitno).
Ono što želim reći je:
Neizmjerno cool je bila cijela ova njegova Tango/Spielberg faza; i iako smo dobili samo "jednu" čistu Shinji Mikami igru (prvi "The Evil Within") u tom vremenskom razdoblju, nema nikakve sumnje da su sve igre Tango Gameworksa—"Shinji Mikami Igre".
Neizmjerno cool je bila cijela ova njegova Tango/Spielberg faza i iz onog najkulerskijeg—prosto mitološkog aspekta, onog u kojem on "samo" mentorira, surfa netom Sun Surf Toyo Enterprise košulje za svoje sljedeće putovanje na Havaje, puši cigareta koliko god hoće i vozi svoj Ferrari koliko god hoće i kad god hoće.
Nemam pojma ima li uopće smisla da nastavlja sa ovom glupom industrijom. Iskreno, da imam tu čast, savjetovao bih mu da se umirovi. I da to stvarno napravi—bilo bi idealno. Njegova ostavština su svi ti silno talentirani ljudi koji drmaju ili će tek drmati industrijom (a u idealnom scenariju će je i promijeniti na bolje, kako je i on sam to nekoć radio).
Njegov doprinos ovoj industriji je GOAT statusa. Istog onog statusa kakav uživaju redom mitološke persone kao Shigeru Miyamoto, Hideo Kojima, Hidetaka Miyazaki . . . to je taj ešalon.
Njegov doprinos meni kao čovjeku (??) . . . nemjerljiv je na način da ga se može samo tako izvagati ili, Bože mi prosti, na ikakav način numerirati. Shinji Mikami je pokretač čitavog mehanizma koji uključuje ljude, kuće, dvorišta, stabla, plaže, prijatelje, glazbu, časopise, mirise i cijelu epohu moje svakodnevno iznova oljuštene mladosti.
Znam da ovdje nema djece koja smatra da je industrija video igara započela pojavom "The Last of Us"-a, pa će sljedeće zvučati kao zadnje lajanje bolesnog bernardinca na sirote i nevine prolaznike, ali . . .
Shinji Mikami je napravio "The Last of Us" mogućim; Shinji Mikami je napravio sve TLoU-ove nakon TLoU-a mogućima.
On je jedan od tornjeva. Kreator jebenog GOD HAND-a!!!!
Reći da je Shinji Mikami samo jedan u nizu legendarnih kreatora video igara je ekvivalentno tome da kažete kako vas Ferrari može pouzdano odvesti od točke A do točke B, što, samo po sebi, nije pogrešno, ali je istovremeno bestijalno podcjenjivanje i besprizorno savijanje vremena i prostora.
Shinji Mikami je Ferrari.
I ako je ovo kraj . . .
Hvala na vožnji.
- Uređivano
Zanimljiv članak/intervju još iz 2020. Pa evo par zanimljivih citata:
Navodno je imao u planu jednu veliku igru i još dvije male, stime da je ta velika igra vjerojatno bila The Evil Within 1 i 2 te male Ghostwire Tokyo i sada Hi-Fi Rush (vjerojatno su se planovi promjenili).
Mikami launched Tango Gameworks in 2010, and it was acquired by ZeniMax Media, the parent company of Bethesda, that same year. His goal was to give emerging talent in Japan a chance, and his plan was to make one big title and two smaller titles at a time.
Po ovome dolje zadnjih par godina je više imao ulogu mentora gdje je poticao rast i ideje mladih developera i uskočio u pomoć kad je bilo potrebno, a Hi-Fi Rush koji je univerzalno dobro prihvaćen bi mu vrlo vjerojatno bila zadnja velika igra u Tango Gameworks prije vrlo vjerojatno njegove mirovine.
Ten years in, Tango’s goal remains giving younger talent experience, and he’s staying true to that with “Ghostwire.” He says he’s allowing director Kenji Kimura and his team to handle the day-to-day work, letting them “realize their vision,” and stepping in when needed. “Basically, I’m just doing troubleshooting whenever there is trouble to shoot,” he says.
Mikami has no shortage of ideas, and they definitely aren’t limited to horror. He indicates interest in everything from puzzle game to RPGs, but, he notes, “I am getting old, and so it would be more of a matter of how much energy I have.”
“My thinking is that if I had a chance to make a game from the beginning to end that’s completely my vision, then definitely, that would be my big last project as a director,” he says. “It would probably be more fitting as that ‘last game I direct’ kind of thing.”