doctorfreak Ne poklapam te ja ništa, čak se i slažem s dobrim dijelom toga što govoriš. Naravno da je bitno koliko si zaradio, koliko imaš, tko ti vodi koji odjel, koliko znaš o tehnologiji s kojom nešto želi postić - to je sve dio kak će ispast proizvod. Plageu Tale nije AAA igra, ili sam ja nešto pomiješao.
doctorfreak Problem je što se gaming tvrtke otvaraju radi zarade na prvom mjestu a ne da se naprave savršene igre bez obzira na cijenu.
Ovo je živa istina. Naravno da je firmi smisao zaradit, ali nekad su igre imale više duše, a pritom su i donosile zaradu - win-win. Ali bile su isto tako i tehnički krš ponekad, a uživali smo u njima. Evo nas tu opet, kukanje do bola jer nešto ne radi u savršenih 60 fpsa. Trebalo bi radit da, al ne radi.
doctorfreak A plaque tale puca na AAA naslov po AAA cijeni a nisu sposobni smanjiti detalje igre. I nemoj me samo opet poklapati da to košta. Radi se o čistom nemaru/nesposobnosti ili nedovoljnom vremenu programera i ljudi koji odlučuju o ovakvim stvarima.
Pa upravo si sam sebe poklopio. Ako imaš nesposobno osoblje koje je vodilo projekt, ljude koji ne poznaju kak hendlat tehnologiju - na kraju ćeš dobit proizvod koji nije optimiziran. Pritom imaš rokove jer hrpa developera ima investitore i izdavače, i dođeš 2 tjedna prije release datea a igra ti radi jedva u 20 FPS-a. Kak onda ne košta? Košta, ali naravno to nije naš problem kao consumera.
pravednik Ipak da sam na mestu recenzenta tehničke pizdarije nebi držao relevantnima kod donošenja ocjene.
Osim kad igra ima toliko bugova i kad ti narušava iskustvo jel 🙂