• Gaming Vijesti
  • Gotham Knights izvodit će se samo u 30 FPS-a na konzolama, a developer optužuje Xbox Series S

Dobra šala. Zbogom.

Sramota. Nema se drugo sta rec.

Nexus

Horizon 2, Spiderman, Ratchet, Returnal…

Ima još igri ali prvi primjeri da se itekako može natjerat 60 frejma na PS5 i to lockanih. Nebitno uz kakve tehnike ako je rezultat na kraju sličan nativnoj rezoluciji.

Sve drugo su izlike developera jer im igra ne izgleda ništa posebno. Doći će Spiderman 2 koji prema glasinama pomete pod sa svime dosad viđenim. Ne kažem da trebaju postići nemoguće, nije PS5 ko PC ali da se da izvući duplo više, definitivno. Sreća pa me igra zanima ko lanjski snijeg.

A sta je najgore vizualno ArkamKnight izgleda bolje

“Najveći problem je GPU u Xbox Series S. Multiplatform igre uvijek moramo optimizirati imajući najslabiju konzolu na umu”, pojašnjava bijesni Devonald, a zatim priznaje kako bi bilo najbolje zaobići Series S, ali Microsoft ne dopušta izdati igru na Series X bez izlaska i na Series S.

Nemam pojma o game developmentu, no logika mi govori da najmanji zajednički nazivnik za sve platforme ne bi trebao ograničavati izvođenje igre na jačem hardwareu. Ovo mi zvuci zapravo “napravili smo verziju igre za najslabiju konzolu i nemamo vremena / para / volje prilagoditi konzolasku verzije igre za jači hardware”.

Ako sam vidio dobro, PC verzija će biti otključana sto se tiče frameratea tako da je očito u pitanju čista nesposobnost.

Persona 5 mi je u 30fps-a ali je jebeni masterpiece pa bih je radije odigrao nego bilo što drugo i u 120 tako da…

Naravno da je minus kada je na ovoj generaciji 60 postao standard ali ako igra bude odlična ne vidim veliki problem.

Persona je turn based jrpg, a ovo je akcijska avantura. Nije baš usporedivo.

Ja više ne smatram ništa ispod 60 igrivim.

Razmazilo me eto.

A oni su jebeno nesposobni. Igra im izgleda ko govno.

Developer je nesposoban.Optimizirali bi igru.

Koliko sam shvatio, Gotham Knights koristi Unreal Engine 4. Pa barem je taj engine skalabilan da se može prilagodit izvođenje igre i na slabom i na jakom hardveru.

    yakuza_stinger

    Dao si odgovor. Igra je pisana i rađena za PS4/Xbox one, naknadno su digli detalje(brute forcali) koliko im engine dopušta za PS5, SX .

    Zamisli GTA V ili Skyrim sa "nalijepljenim" grafičkim modovima koji cicaju resurse nenormalno. Upravo to su odradili ovdje sa UE4.

    Tom prigodom situacija postaje još smiješnija.

    Nešto bitno, čak i Series S ima snage za 60 frejma u ovom naslovu.

      pravednik a čuj, kako na kompu namještaš grafičke settingse da neku igru izvodiš na GTX970 i RTX3070, tako bi se i ovdje to moglo izvest. Naštimaju se najbolje postavke za Series S (karikiram - nekih 1080p 60FPS-a ili više ako može) i export i voila. Malo testiranja podnosi li konzola to sve i eto. Riješeno. A za jače konze samo potegnut do kraja koliko ide. Čas posla.

      Znači Xbox Series S nije ništa sposobniji od Xbox One. Bravo WB Interactive!

      Da igra radi u 120 frejmića nema joj pomoći.

      Zanimljivo je kak su svi najednom PC master race i ne mogu igrat ispod 60 fps-a, pa šta je ovo 😃