Neki ledeno snježni krajolik što mi se u posljednje vrijeme jako dopada. Da stave AC npr. na Antarktik.
Na kojim lokacijama biste voljeli vidjeti naredne Assassin’s Creed naslove?
- Uređivano
U Hrvatskoj, a može i BiH!
Morat ću se jednom natjerati da odigram prvi dio da vidim hoće li me uhvatiti. Nikad nisam kužio što ljudi vide u ovom serijalu.
Europa četrdeset druge.
mačupikču
- Uređivano
Benkovac i okolica Zadra, pogotovo oko Murvice
- Uređivano
Brijac Prvi su meni bili nekako dosadnjikavi…pa sam odmah skočio na odiseju.
Dakle atmosfera i krajolik je toliko dobro očaran da bi moglo proci i kao walking simulator.
Grčka mitologija, more, pejzaž..borba brodovima…ronjenje…lov na životinje..…ma top…combat je također fun…i igra fakat daje puno za svoju cijenu. Uostalom znaš koliko mi se dopala kad sam je i platinirao.
Ja bi se čak usudio reci ko gta u ranijem vijeku.
Probaj, ja sam se oduševio.
Nakon njega sam probao i origins…ali to više nije to…vallhala još nije došla na red.
I obavezno nakon ac bilo kojeg novijeg probat tsushimu…još jedan level iznad…jako slično a opet drukčije…
A što se teme tiče…japan i samurai pa da probaju skinut tsushimu…ili snijeg….jako mi u igrama fali snijeg…i takva snježna atmosfera ( rdr2 početak )
U smeću
Još više Black Flag lokacija ili u potpunosti snježna.
- Uređivano
Tada je bio poprilično revolucionaran sa pentranjem po svemu i kul faktorom. Struktura misija je jako repetitivna, ali narativ je bio dosta intrigantan tada.
Overarching priča je bila dovoljno bitna i dobro odrađena da je ljudima zapravo stalo do onoga kaj se događa izvan Animusa, bilo je čak rumora oko Brotherhooda da će se raditi full-scale open world sekcija u modernom vremenu. Na kraju smo dobili samo jednu praktički on-rail dionicu sa Desmondom, ali dovoljno da zadrži intrigu.
Nakon trojke di su ubili Desmonda su praktički pokopali cjelu tu priču i Animus je od tada sam sebi svrha.
Black Flag tako kao jedna od najsvjetlijih točaka serijala ima jedne od najnapornijih i najintruzivnijih modern day dionica koje doslovno prekidaju flow igre u najgorim mogućim momentima, a i u svakoj igri nakon te svaki izlet u "stvarnost" većina igrača doživljava kao smetnju, a ne sastavni dio narativa.
Predpostavljam da pisci jednostavno nisu mogli pratit tempo koji je Ubisoft zadao za izdavanje novih nastavaka.
Bilo bi OK da obrade Japan, samuraji nindže…
wooddiebone Onda mi je promaklo, iako brijem da sam ih odigrao sve.