• Gaming Vijesti
  • Izgleda da je Ubisoft jučer potajno otkrio remaster prvog Assassin’s Creeda

Ako porade na combatu i gameplayu, a ne samo vizualima, mogao bih ponovo zaigrati.

Setting mi je bio najdrazi poslje onoga u Black Flag i mislim da original zasluzuje potpuni overhaul.

Na combatu bi svakako trebalo poraditi jer igra jednostavno neće biti zanimljiva ako se sredi samo grafika.

Ako je remaster u pitanju, sumnjam da će se išta dirati, a da nema veze sa izgledom.

Kecu baš treba temeljiti remake da bi bio danas ono što je bio tada.

I dvojci isto, ali eto, remasterana nedavno.

Kec je najgori u serijalu, i jedna od najdosadnijih, najrepetativnih igara koje sam odigrao. Ne treba nam to.

Jedinica je s razlogom uvrštena u najutjecajnije igre svih vremena. Za godinu kada je izašla, imala je vrlo atraktivnu mehaniku parkoura i još je zaslužna za puno mehanika koje su se kasnije prenijele u ne samo druge igre, već i žanrove. Nažalost, nije dobro ostarila. Priča i glazba su segmenti koji se i dalje odlično drže, ali sama prezentacija i gameplay loop su zastarjeli, već i u usporedbi s dvojkom.

Rado bih vidio potpuni remake s još ambicije. Neka služi kao reboot serijala koji se već izgubio u vlastitoj mitologiji i neka pruži nešto što do sada nismo imali. Neka budu dva igriva lika, jedan Assassin, jedan Templar s dva različita pristupa igri. Može se puno toga. Nažalost, bojim se da kada bi i došlo do toga da bi igrali na sigurno, dokle god se uprava ne promijeni, a s njom vjerojatno i Yves.

    Fico Jedinica je s razlogom uvrštena u najutjecajnije igre svih vremena.

    Čekao sam te. I ovo je istina, jest, ALI na žalost otvorili su open-world žanr koji je jedan od najgorih utjecaja na gaming industriju i kolovođa repeticije kroz igre koje su htjele imat otvoreni svijet. Na žalost, utjecalo je, da. Tak ja to vidim. Open world žanr je van 4 igre koje to rade dobro najgori "izum" ove industrije, uništio je hrpu igara (mislim, uništile su ih odluke da idu tim smjerom).

    Also, to što je najutjecajnija (s čim se eto ne slažem baš toliko) ne znači da valja.

    Fico Za godinu kada je izašla, imala je vrlo atraktivnu mehaniku parkoura i još je zaslužna za puno mehanika koje su se kasnije prenijele u ne samo druge igre, već i žanrove

    Prince of Persia je to sve donesao već do tada. Nešto jesu donesli, ali nisu baš povorci industrije.

    Što se mene tiče ovo ne dirat, nema nikakvog smisla uzet najgore iz serijala za pojam današnjice i nešto s tim napraviti.

      foggy Čekao sam te. I ovo je istina, jest, ALI na žalost otvorili su open-world žanr koji je jedan od najgorih utjecaja na gaming industriju i kolovođa repeticije kroz igre koje su htjele imat otvoreni svijet. Na žalost, utjecalo je, da. Tak ja to vidim. Open world žanr je van 4 igre koje to rade dobro najgori “izum” ove industrije, uništio je hrpu igara (mislim, uništile su ih odluke da idu tim smjerom).

      Djelomice je istina, definitivno. Ima i priča koja se stalno širi da se sin jednog od glavešina na projektu žalio da je igra prekratka pa su samo ubacili hrpetinu zastava da se skupljaju. l Kad se sjetim Unityja i kovčega sa zlatom, padne mi mrak na oči. Kad se sjetim da sam ih skupio svih 400 i koliko, svjetlo mi se ni ne vraća.

      Međutim više gledam na impresivni dizajn samog svijeta kada govorimo o kretanju. Igram Valhallu i dok se može puno toga prigovoriti, izuzetno je impresivno koliko su lokacije pametno dizajnirane da bi omogućile nesmetani parkour. Ulaže se jako puno truda u to da kretanje po gradovima bude čim fluidnije i neprekidno. Kada to spojiš na jednu ogromnu skalu, poput one u Unityju ili Syndicateu (ili Black Flagu, odmah mi na pamet padaju utvrde u kojima si mogao vrlo fluidno doći do zapovjednika), stvarno ispadne impresivno što su složili. Mislim da su time imali puno utjecaja na to kako netko dizajnira lokacije u igrama otvorenog svijeta.

      Kod takvih velikih područja kretanje ne smije biti naporno. Odmah mi na pamet pada Horizon: Zero Dawn i to da se na obični kamenčić ne možeš popesti jer je odlučeno da Aloy ne zna dignuti koljeno osim ako je na kamenu žuto uže.

        Fico Djelomice je istina, definitivno. Ima i priča koja se stalno širi da se sin jednog od glavešina na projektu žalio da je igra prekratka pa su samo ubacili hrpetinu zastava da se skupljaju.

        Ako mi nađeš ime i prezime, plaćam gorivo i idemo po njega. Ubio sam sam sebe, i on mene s tim zastavama.

        Fico Kad se sjetim da sam ih skupio svih 400 i koliko, svjetlo mi se ni ne vraća.

        Da, da 😃

        Fico Međutim više gledam na impresivni dizajn samog svijeta kada govorimo o kretanju.

        Assassin prvi mi nema baš neki svijet, ne pamtim ga po ničemu. To što mogu skakat posvuda mi ne znači previše jer često content bude dosadan u smislu onih kampova i previše toga što mi apsolutno ne pomaže kod parkuranja. Ono što je dobro je to što veliš - world design u smislu eye candy lokacija, ali to je manji dio onog što sam iz njihovog opusa odigrao. Znam da voliš te ASSassing Creedove, ali meni su ultra naporni.

        Fico Kod takvih velikih područja kretanje ne smije biti naporno. Odmah mi na pamet pada Horizon: Zero Dawn i to da se na obični kamenčić ne možeš popesti jer je odlučeno da Aloy ne zna dignuti koljeno osim ako je na kamenu žuto uže.

        Probaj novi Horizon gdje ti točno obilježe gdje se možeš penjat a gdje ne. Totalno super QOF, NOT!

        Kako će remastirati Kristen Bell? Ona je sad stara. Ko metuzalem @Tzereen 😱

        buz Jebiga, davni dani, vremena se mijenjaju, a s njima i igre. 🙂 Te je godine izašao Division, a godinu dana kasnije i Ghost Recon: Wildlands, a s njime je krenuo dugi niz godina vrlo kvalitetnih igara. Stvari su se puno promijenile od dana Watch Dogsa i Unityja. Syndicate je bio blago poboljšanje, ali prava se kvaliteta krenula nazirati tek od Wildlandsa. Inače, igrao sam i betu Wildlandsa i popljuvao ju masno, možda čak i napisao za portal dojmove. Kada je igra izašla, bila je u puno boljem stanju. Sad mi je jedna od najdražih igara prošle generacije.

        Treba igrati igre. 😄

        25 dana kasnije