Fornite ima problem da je dosegao dva platoa, načelno neovisna jedan o drugom, ali se poklapaju u vremenu u kojem jesmo. I tu ste djelomično obojica u pravu.
Prvi plato je onaj samog BR žanra. Tu je Fico u pravu, jer Battle-royale je kao (pre)popularan žanr brzo potrošen, gomila ideja je implementirana i sad se igre međusobno kopiraju. Fortnite je pokupio gomilu mehanika, najviše iz Apexa, ali i obratno. Neki su probali uvesti novosti, poput sektora umjesto zona, ali sad postoji jasan okvir BR žanra koji ne može puno rasti. Zbog toga dolazi do stagnacije, ali i opadanja. Jedno vrijeme će BR još biti popularan, dok ne dođe next-big-thing. Ja bi volio da to bude nekakav akcijski survival open world BR, kojeg bi mogao donijeti TLOU multiplayer, ali je pitanje što će od toga svega točno biti
Drugi plato je tehničke prirode. Fornite je hipotetski tehnički najnaprednija igra na tržištu. Koristi Unreal Engine 5 i to ga koriste inženjeri koji su ga sami izradili. Fornite može sutra implementirati sva čuda tech demoa koje je Epic godinama prikazivao, i Valley, i Chaos i sve ostale. Ali ne smije. Fortnite je dostupan na svemu, od smartphonea, preko Switcha, last gena, do novih konzola. Od prosječnog PC-a, laptopa i tableta, do posljednje RTX generacije. Oni ne mogu značajnim skokom u tehnikalijama otpisati 70% igrača. Morat će proći još nekoliko godina da bi mogli prihvatiti rizik gubitka manjeg dijela igrača zbog potencijalnog benefita i priljeva novih. Ne mogu ni napraviti Fortnite 2, niti novi Unreal Tournament, jer bi postalo tehnički i dostupnim ljudstvom neizvedivo održavati dvije potencijalno ogromne igre.
Epic je trenutno žrtva vlastitog uspjeha.