• Gaming Vijesti
  • Sony je potvrdio čak 10 live service igara u naredne 4 godine

Ja sam za, dok god slijede standarde kvalitete koje je Sony nametnuo svojim first party igrama.

Live Service kao koncept nije problem. Problem je pohlepa koja često iznjedri iz toga.

    weky i long term plan za odrzavanje i dodavanje sadrzaja koji ima smisla i koji ispunjava potraznju igraca.

    FFA je promijenio naslov Sony je potvrdio čak 10 live service igara u naredne 4 godine.

    weky Live Service kao koncept nije problem. Problem je pohlepa koja često iznjedri iz toga.

    Live service kao koncept je temeljen na pohlepi izdavača i samim time je problematičan u startu.
    Samo daj što više loginova, daj datu, daj online, drm...

    Sve je to pohlepa.

    Nije. Nego jednostavno mp igre više ne mogu isporučiti sav sadržaj na launchu. Igre se mijenjaju i organski rastu. Prebrzo bi dosadile.
    Apex, Fortnite Destiny. Sve vrhunski GaaS modeli, hrpa sadržaja i zadovoljni igrači.

      Početak kraja. Ali ok, nisu ni prvi ni zadnji.

      weky

      Kaj znači ne mogu isporučiti sve na launchu?
      Uvacivanje dodatnog contenta nakon launcha nije došlo sa live serviceom. To postoji od uvijek.

      Cod 4 je dodavao nove mape i oružja u patchevima i nije dosadio nikome skoro 10 godina. Dan danas ga igraju.

      Live service je nastao kao metoda veće kontrole igrača, eliminiranje piratstva,bolje moći predviđanja troškova i na kraju dana maksimiziranju profita.

      Nijedan developer koji drži do sebe ne bi to išao radit svojoj igri.
      Ok, ima ih kvalitetnih developera kojima je to dano kao projekt pa onda dobiješ i kvalitetni live service, ali kvalitetne live service igre možeš nabrojat na prste jedne ruke.

      Ja se dam kladit da maksimalna moguća većina developera više voli radit prave igre, a ne online servise.

      Koliko god voljeli ili ne live service model, na kraju dana kad se podvuče crta, Sony nekako mora zaraditi novac da bi i dalje mogao nastaviti isporučivati vrhunske single player naslove čiji su troškovi izrade posljednjih nekoliko godina otišli u nebo.

      A ovo mi se čini kao školski primjer wishful thinkinga.

      Prave igre = epizodno igranje
      Live igre = GaaS

      Problem solved.

      Je li smijem ja reći da ja volim GaaS posebno kad se on zove Division i kad bi Sony recimo napravio SOCOM GaaS...ja bih to rado igrao. Znači želim GaaS looter shooter. 🙂 A sad me izbombardirajte govnima. 😃

        Flipper ja i dalje mislim da GaaS ne mora nuzno biti los, da se ne radi o nedovrsenim igrama ako je pristup dobar. U prijevodu, sve lose sto se izrodi iz ovoga je direktna krivica Sonya.
        Jedini problem koji vidim je mijenjanje navika nas starih prdonja koji su navikli na stari nacin. I slazem se s Wekyem, klasican MP je malo dosadio, ja ga ni ne igram vise. Sta ce mi novi BF ili COD u novom ruhu sa starim konceptom. Jedno te isti modovi, prtljanje po ttku i hendlanju oruzja da se zamaskira stari proizvod.

        To sam se i ja pitao je li BF2042 zaista toliko loš ili je jednostavno postao dosadan? Na stranu što će igra dobiti tek nakon 8 mjeseci prvi content, ali mi je 2042 dosadna igra. Doduše, da igram s ekipom vjerujem da bi bilo zanimljivije. A možda je ovo što je Weky rekao...klasika odumire pomalo.

          Hvala, ali ne.

          Giphy - Death Reaction GIF

          Flipper isti je kao i prethodne BF igre, samo u novom skinu na novim mapama. Da, nema tu neke inovacije i dok vidiš što GaaS model nudi u kontekstu podrške igre, ima smisla taj smjer ako je value for money zbilja dobar.
          Najbolji GaaS primjeri su mi MMO igre na PC-u. Možeš plaćati mjesečnu pretplatu, kupovati pojedine expasion packove ili kupovati in-game valutu. Igra kroz godinu dana dobije barem nekoliko proširenja, redovito se servisiraju svi problemi / bugovi te ako igraš igru 500+ sati, imaš i dalje što raditi u njoj.

            Deadwalker i prakticki gledas kako igra evoluira pred tvojim ocima. Jos kad je sustav zdrav i kad proizvod prati feedback igraca uz pokoje iznenadenje deva, win win situacija

              Ja se jednostavno nemrem naci u takvim igrama ali isto tako vidim uspeh i profitabilnost istih.
              Ovo ne znaci manjak dobrih SP igara (barem ne trenutno) tako da svakom svoje.

              chono fora je s GaaS-om što od starta developer totalno drugačije planira support igre budući da će izdavač ostaviti na projektu kudikamo veći broj ljudi (ili cijeli tim) koji će non-stop servisirati igru i raditi novi sadržaj za istu. Kako kaže dobro Weky, problem je pohlepa izdavača koji obično samo gledaju kako izbiti što više love iz džepa igrača za što manji trošak. Dok pogledaš koliko se kvalitetno zbog GaaS-a servisira jedan Fortnite, Battlefield kraj njega izgleda poput totalne pustoši. Mislim, sada će igra prvi nekakav novi content dobiti (možda!) do ljeta. Ako tjedno igraš samo par sati, za 2-3 mjeseca ti tehnički nemaš više što raditi u igri, s time da sam puno i rekao.

              ESO kojeg sam spomenuo, obično na saleu možeš kupiti za 10-ak eura gdje odmah u startu dobivaš xy sati zabave. Ako izdvojiš 60 eura, otključaš si sve dosadašnje ekspanzije (nove zone i dungeone), minus eventualno zadnje proširenje. S pretplatom dobivaš pristup apsolutno kompletnom igrinom sadržaju, a tu pričamo o barem 500+ sati igranja samo s jednim likom. GaaS nije loš model, problem je samo katastrofalna implementacija kod velike većine izdavača.

                weky Igre se mijenjaju i organski rastu. Prebrzo bi dosadile.

                Je nekak, svinje sam prodal! Klasici nikad ne umiru. Problem je što moderni gaming ima sve manje klasika.

                Deadwalker Dok pogledaš koliko se kvalitetno zbog GaaS-a servisira jedan Fortnite, Battlefield kraj njega izgleda poput totalne pustoši.

                Pa to je i problem, Battlefield je MVP produkt koji je imao jako traljav MVP showcase. Očekujte to češće. Pare treba krenut obrtat 2 tjedna nakon starta razvoja igre (tak očito trenutno velika većina brije).

                Gaas je za mene užasan model, gaming as as service totalni no-go. Software ajde, ali igre nikako. Priznat ću im Monster Hunter Gaas (koji to već je, samo što za razliku od većine, ta igra je došla sa 100h savršenog i napunjenog contenta).

                  foggy U monster hunteru si odmah po izlasku dobio kompletnu igru u svakom nastavku do Risea. Kasnije je dolazio samo besplatni content ako si imao želju za igrat nakon početnih 200+ sati koje su igre pružale. Vjerujem da je i Rise anomalija zbog korone i da se neće više dešavat da igru dovršavaju kroz patcheve u budućnosti.

                    Ovaj zadnji odlomak je.... WTF??

                    "Trebamo li se bojati scenarija u kojem PlayStation zapostavlja single player naslove? Apsolutno ne. Sony će ih raditi i dalje, jednako ili više, ali nadalje očekujemo više različitih žanrova i stilova igara. Sony je shvatio da za tango nije dovoljno ulagati u samo jednu vrstu igara, već je za tango potrebno dvoje. Kako bi mogao i dalje isporučivati vrhunske single player naslove čiji troškovi razvoja su otišli u nebo, Sony mora pronaći dodatan izvor prihoda. Odlučili su da će to biti multiplayer live service igre."

                    Ček, ček, ček....
                    Od kada je Microsoft uzeo Bethesdu i Activision PS fanovi veličaju SONY radi odličnih single player ekskluziva šta je i istina da imaju!

                    Sada odjednom se mjenja priča i sada je OK imati live service jer će to pomoći single player igrama!?

                    Članak i situacija je ogledni problem favoriziranja Sonya i opravdanja svakog njegovog poteza.


                    Ajmo zamislit da je to Microsoft izjavio nakon šta je uzeo Bethesdu...
                    Pa razapelo bi ga se, uništilo sa komentarima i člancima! To garantiram