• Gaming Vijesti
  • EA-ova korisnička podrška poklanjala je račune najboljih FIFA igrača hakerima, ostali su bez svega

EA bad to je bez sumnje, al sami smo se tu doveli.
Još ajde kužim glupe klince koji fukaju starce da im daju lovu na in-game kupnju, al broj core gamera koji sudjeluju u abominacijama zvanim F2P i mikrotransakcijama je zabrinjavajuć.

Novcu nije mjesto u igrama i jebena točka.
Toleriranje bilo kakvog oblika monetizacije u igrama je glas podrške ovakvim incidentima.

    wooddiebone Ima f2p igara koje nemaju p2w mikrotransakcije i koje su odlicne igre sto je prosjecnom igracu i vise nego dovoljno. Ne treba sve trpat u isti kos. Ali slazem se s tobom da su sve monetizirane mikrotransakcije rak i da ih treba zabranit.

      wooddiebone Pa ljudi od toga jako dobro žive i ne vidim razlog zašto ne bi podupirali ovakav tip igre? Sam Boras je rekao da godišnje zaradi preko milijun dollara na igri. Je li bolje da igra igru ili da radi u Kauflandu.

      biver

      Znam da ima, al bilo bi najbolje da ih nema.

      I znam da sam licemjer jer sam i sam platio skin ili dva-tri, ali svejedno mislim da post-purchase monetizacija uništava gaming.

      Naravno da ima dobrih F2P igara i modela, ali uspjeh njih 3-4 uzrokuje to da veliki izdavači forsiraju ili F2P kasina, ili full-price kasina ili live-service smeća koja BY DESIGN ne mogu proći osnovne kriterije kvalitete (khm Anthem khm Avengers khm).

      Kad bi ljudska vrsta bila sposobna prepoznat granicu i ne prijeći ju onda bi podržavao svaku kvalitetnu live-service igru jer ih ne bi bilo puno.
      Sad svaka igra mora imati bar elemente F2P i live servicea čak i ako to nije.
      Čak i vulgaris singleplayer igre danas izgledaju kao live-service igre jer su ili u startu zamišljene kao live-service ili nova garda developera jednostavno nema iskustva s ničim drugim i onda samo naprave to, ali offline pa dobivamo isprazne MMO-ish drloge bez ičega što MMOove čini zabavnima.

      I to će samo postajat gore kak novi developeri dolaze i naviknuti su na smeća.

      Došlo je do te razine di je Marvel's Guardians of the Galaxy, igra koja bi prije 10 godina dobila čvrsti 7, MAX 8 sada tolko dobra da sam plakao od sreće kad sam ju igrao i stavljam ju na listu najdražih igara ikad.
      Zadnji put se to dogodilo sa multiplatform igrom kad je izašao Fallen Order 2019.

      Da ne serem samo, pohvale se moraju dati iznimkama:
      Primjer dobrog F2P modela?
      Apex Legends, Warzone (sve manje)...
      Primjer poštene monetizacije u full-price igri?
      Modern Warfare 2019

      Općenito Battle Pass smatram korektnim oblikom monetizacije ako je dobro pogođena progresija i pogotovo ako ti sami battlepass nudi dovoljno in-game valute da kupiš idući. Iako da mogu birati maknuo bi i to.
      Halo Infinite MP bi stavio na listu dobrih F2P modela, ali nisam probao nakon kaj su navodno popravili progresiju.

        wooddiebone Mislim da ni Battle Pass nije rješenje. Ako ostaje dostupan i dolaskom novih, onda možda, ali ovako je i dalje nepoštovanje igračeva vremena. Velika, velika većina BP-ova zahtijeva da ta igra bude nekome prioritet u slobodnom vremenu. Siege je grozan po tom pitanju.

        wooddiebone Kad bi ljudska vrsta bila sposobna prepoznat granicu i ne prijeći ju onda bi podržavao svaku kvalitetnu live-service igru jer ih ne bi bilo puno.

        Ne mislis li da nije krivica onda live-service nego ljudi?

        Nije kriv proizvodjac alkohola sto ima alkoholicara, kao sto nije kriv proizvodjac cigareta sto netko popusi 3 kutije na dan.
        Cak i ako gledamo da krivicu jednim djelom snose i proizvodjaci, tada moramo ukinuti gotovo svaki proizvod na trzistu jer moze stvarati ovisnost i ljudskoj vrsti nema granice u gluposti i pohlepnosti / lakomosti.

          strasno čitam i nevjerujem

          maverick Ne mislis li da nije krivica onda live-service nego ljudi?

          S ovim se slažem. Svaki potez u današnjoj AAA industriji stoji na čvrstim brojkama koje ukazuju na trendove. Ti trendovi očito pokazuju da ljudima ne smetaju live-service igre. Za promjenu nepoželjnih trendova, prvo se mora krenuti od igrača.

          Ako pak ulazimo u razinu mikrotransakcija, tu se onda uključuju i tzv. whaleovi koji budu zaslužni za većinu transakcija.

          Mislim da roditelji trebaju imati bolji nadzor nad djecom i na sta trose novac koji im oni daju.
          Tkodjer adekvatni zakoni bi trebali stupiti na snagu.
          Odraslu osobu kad da za igru nekoliko tisuca eura ne treba ni zaliti ni usmjeravati na pravi put jer je vec odavno kasno.

          Postoji fenomen koji se zove izrabljivanje.

          Ne, apsolutno se ne slažem da su ljudi krivi jer su u prirodi glupi ili skloni ovisnostima.
          Krivi su ljudi koji izrabljuju.

          Još dodaj potenciju na tu krivnju zato jer su ogromna većina ljudi koji igraju te igre zapravo djeca i nisu ni sposobna zaključiti da im netko radi nešto krivo i da ih se izrabljuje.

          Roblox možda nije najbolji primjer za ovo o čem pričam, ali je najbolji pokazatelj kolko zli ljudi mogu bit kad im se pruži prilika.

          Izborili smo se za društvo u kojoj gaming nije više za djecu, al ajmo se ne pravit da djeca još uvijek nisu većina gamera na svijetu.