doctorfreak
Kakva optimizacija? To su bile priče iz PS3/X360 doba kad je trebalo znati kodirati za Cell procesor pa se vremenom izvlačilo više i bolje.
Tu optimizaciju(prilagodba hr riječ izvorno) spominju konzolaši. Nije to ništa drugo nego rezanje efekata, smanjivanje rezolucije.
- RDR2 nema ni 1% alpha efekata kao Returnal, gdje se nekad nađe preko 20 monstera, svaki ima svoje kretnje, fiziku, particle efekte. To ždere protok podataka na grafičkoj. Svaki šiba svoje napade odnosno efekte koji ostaju, to ždere i procesor.
2.Krivite Sony ne developera. Da se MOŽE onda bi uradili ali nebre.
Jbte vi stvarno očekujete čuda za 3000 kn od konzole koja cijela ima TDP 190W?
3.Igra predobro izgleda i igra se, zato je dobila nagradu. Padovi na 30-40 fps postoje ali igraš igru gdje je nemoguće predvidjeti svaki obračun. Sve se mijenja.
4.Nemojte spominjati Insomniac i uspoređivati Ratcheta sa Returnal. To se nikad ne radi. Ako jedna igra VIZUALNO bolje izgleda ne znači da druga zaostaje.
Ratchet ima fokus na refleksije, texture, animacije i detalje likova.
Returnal se svodi na alpha i particle efekte 90% vremena.
Pošto ti efekti žderu najviše resursa grafičke, negdje moraš podvući crtu.
PS5 nije RTX 3090 gdje bi developer imao lufta bez kompromisa.
Što zbog snage, cijene, kompaktnosti, grijanja...
Dio za sramotno...
Sramotno da, reko treba kriviti Sony i Microsoft. Skok koji je došao svodi se na SSD i nekad 60 frejma. Ukoliko netko još igra na PS4/Pro neće biti previše zakinut.
Čak Pro nabije igre do 1440p uz 30 lock.
Kako @wooddiebone kaže. To su Pro plus konzole ili PS 4.5
Boga mi, skok sa PS2 na PS3 bio je ogroman, ne samo radi rezolucije, isto je bilo sa PS3 na PS4.
Pardon Returnal je treći zapravo ali ne računam onaj Lego builders. Imam osjećaj da su to stavili radi sprdnje između.