pravednik @FicoLegend baviš se programiranjem koliko sam skužio?
Možeš li objasniti ukratko koliki potencijal imaju konzole ukoliko pišeš engine specifično za njih iz temelja.
Ima li tu mjesta za poboljšanja unatoč klasičnoj arhitekturi?
Nemam blage veze. 😆 Nije moja domena, nažalost.
Najviše što mogu reći je da je izrada enginea lako moguće jedan od najvećih izazova u industriji jer ne podrazumijeva samo dobro baratanje programiranjem, već matematikom, fizikom, vektorskom grafikom...
Možda je najbolje povući paralelu s nečim vrlo jednostavnim. Ako radiš običnu web stranicu, koja ne treba obrađivati neke podatke, već ih samo prikazivati, koristit ćeš HTML i CSS. Već tada moraš razmišljati o tome na kojem se pregledniku vrti. Internet Explorer je Voldemort web programiranja, onda moraš računati podržava li određeni preglednik nove HTML elemente ili ne itd. To je samo za najjednostavniju stranicu u HTML-u i CSS-u. Sada na to nadodaj kompleksnost različitog hardvera, krojenog prema posve drukčijim zahtjevima i povrh svega toga još nadodaj i softver koji stoji kao podrška za pokretanje igara. Od low-level stvari kao što su driveri pa sve do toga koja je verzija Windowsa ili PlayStationovog OS-a u pitanju. Kompleksnost postaje puno većom.
Možeš napraviti engine krojen točno za Naughty Dogove igre na PlayStationu i tako iscrpiti zadnji atom skrivene snage (kako su na PSX radili s Krešom), a možeš napraviti i nešto kao Unreal Engine 3 koji se koristio gotovo svugdje, davao i impresivne rezultate, ali je isto tako imao i impresivniju konkurenciju. Možeš onda imati Decima engine koji se očito lako prilagodio arhitekturi PC-a, a možeš imati i Unreal Engine 5 koji bi mogao samljeti sve pred sobom i postati apsolutni vladar enginea.
Tu je previše varijabli s kojima nisam upoznat da bih mogao ići bilo gdje dalje od jedne jednostavne pretpostavke.