biver Hej, hej – evo tu sam da pojasnim par stvari jer vidim da sam putem teksta krivo shvacen pa idemo po redu.
biver John niti priblizno ne trci sa skrinjom, brzi od ostalih je, ali nikako toliko koliko je tu navedeno.
Ovo je bio izraz kako bi ova recenzija bila ljepša za čitati i da nije sve šturo kao da sjediš doma i čitaš lektiru. Činjenica je da je John predviđen za nošenje škrinje i da će vaš tim imati ogromnu prednost ako ju on uspije brzo odnijeti
biver Niti jednom, ali niti jednom mi se nije doslovce dogodilo da me izbacilo sa servera ili iz matcha. Stvarno niti jednom, evo igru igram zestoko vec 6. dan, stvarno mi je ovo prvi glas. Par puta se dogodio lag, nista sto se ne dogadja i u drugim igrama. Zna se dogoditi blue screen obicno odmah na pocetku cim upalite igru, ja sam imao 3 blue screena u 6 dana igre, dakle zanemarivo, ali ne bjezim od toga da to treba popraviti.
Ovo se niti malo ne slažem sa tobom. Volio bih da ipak provjeriš po internetu, svi imaju probleme. Vjeruj mi drago mi je ako ti je tako, ali si onda sretnik. Ja sam jučer u 5h igranja uspio završiti 6 mečeva od 11 igranih gdje me je izbacilo iz igre van tokom same igre, dvaput od toga dok sam bio na kraju
Primjer samo
biver E sad, AI stražari si u ovoj igri iz razloga da vas ometaju u borbi protiv protivničkog tima i ništa vise. Objasnjeno je zašto je umjetna inteligencija takva kakva je, zato jer da su stražari pametniji gubi se smisao pvp dijela, dakle u tom slučaju protivnički tim bi bio visak jer bi AI sam po sebi bio izazov. Težina i kvaliteta AI u ovoj igri je meni pun pogodak, ništa ne bi mijenjao.
Za AI sam govorio ukoliko pogledaš je način na koji te spaze i prate. Njima je cilj da te ometaju i slično kako si naveo i u tome jesu dobri, ali govorio sam da su glupi iz razloga što te doslovce ne primijete kada bi trebali, odnosno s njima ponekad možeš raditi što hoćeš pogotovo na početku igre.
biver E da da se nadovežem, problem je veliki sa sensitivity settingsima na konzolama, 10 je najvise, a u igri je to kriminalno sporo. Da dignu na 20 mozda bi bilo taman i tu dolazi do problema sa ciljanjem kod Robina i Marianne. Razlog zbog kojeg gasim cross play.
Navedeno
biver Ne slažem se sa rankom klasa, gledao sam streamove i ekipa unistava sa Marianne i Robinom. Njihov ranking od najboljeg do najlosijeg bi bio recimo Marianne, Robin, John pa tek onda Tooke kojega niti ne vide kao kompetitivnog karaktera.
Ovo je čisto subjektivno nažalost. Sa Marrianom sam i ja uništavao kada sam došao do maksimalnog rankinga i bila mi je bolja što sam više napredovao sa njom. Sasvim normalna je stvar da ako netko preferira nekog lika i sa njim igra 50 do 80h će znati sve u vezi njega i biti najbolji sa tim likom.
biver Nikako ne bi rekao da je ciljanje lose kao sto stoji u tekstu, ima veliki learning curve, ali kad pohvatas gust je skinut nekoga u glavu u trku.
Citiram dio teksta - S Mariannom i Robinom se definitivno morate naučiti igrati. Kvaka je zapravo u kontrolama jer je ciljanje lukom i strijelom, odnosno samostrelom, jako škakljivo i trenutno loše izvedeno.
Još je u uokviren zeleno da se shvati da se treba samo naučiti igrati 😛
biver Isto tako nisam primijetio da je spomenuto da perkovi kod Robina i Marianne mogu drasticno promijenit nacin ciljanja i gadjanja (npr. Robinove high velocity strijele gdje ono ciljanje ispred lika pada u vodu ili Marianne-ini high precision bolt-ovi).>
Definitivno shvaćam tvoju poantu I znam zašto nisam pisao takve stvari. Moraš gledati stvari iz perspective čitatelja koji još nema tu igru I koji nema po 50 60h u njoj kao mi. Njemo ovo gore navedeno ništa trenutno ne znači dok sam ne počne igrati I osjeti kako je to igrati sa njim I što mu odgovara. Međutim dok navedemo da je njegovo oružje luk I strijela, a Marianne samostrel – već se znaju orijentirati 😊