Jao puno stvari ovdje u ovoj recenziji nisu bas toliko tocne. Imam gotovo sve na max levelu i igram od prvog dana jer sam preorderao igru na ps4. Da pojasnim par stvari. Kao prvo igraju 2 tima od po 4 igraca, ne 8 kako je navedeno na pocetku teksta. Drugo, John niti priblizno ne trci sa skrinjom, brzi od ostalih je, ali nikako toliko koliko je tu navedeno.
Niti jednom, ali niti jednom mi se nije doslovce dogodilo da me izbacilo sa servera ili iz matcha. Stvarno niti jednom, evo igru igram zestoko vec 6. dan, stvarno mi je ovo prvi glas. Par puta se dogodio lag, nista sto se ne dogadja i u drugim igrama. Zna se dogoditi blue screen obicno odmah na pocetku cim upalite igru, ja sam imao 3 blue screena u 6 dana igre, dakle zanemarivo, ali ne bjezim od toga da to treba popraviti.
E sad, AI strazari si u ovoj igri iz razloga da vas ometaju u borbi protiv protivnickog tima i nista vise. Objasnjeno je zasto je umjetna inteligencija takva kakva je, zato jer da su strazari pametniji gubi se smisao pvp dijela, dakle u tom slucaju protivnicki tim bi bio visak jer bi AI sam po sebi bio izazov. Tezina i kvaliteta AI u ovoj igri je meni pun pogodak, nista ne bi mijenjao.
Slazem se donekle za klase. Zasto donekle, zato jer nisu izbalansirane kako treba, ali imate izjave developera tko je pratio gdje objasnjavaju kako vec razmisljaju o rijesavanju tih problema i odgovaraju na pitanja. Ne slazem se sa rankom klasa, gledao sam streamove i ekipa unistava sa Marianne i Robinom. Njihov ranking od najboljeg do najlosijeg bi bio recimo Marianne, Robin, John pa tek onda Tooke kojega niti ne vide kao kompetitivnog karaktera. Jos jedna vrlo bitna stvar, winch na kraju sa kutijom je namjerno ovako napravljen, developeri su isprobali i varijantu sa 2 bar-a za svaki team posebno i odustali od toga jer se igra pretvara u neverending spawn-death fest. Samo trebaju izbalansirati nagrade na kraju matcha i to je to. Btw, vec je najavljen sadrzaj u vidu sezona, nove mape, outlaw...
E da da se nadovezem, problem je veliki sa sensitivity settingsima na konzolama, 10 je najvise, a u igri je to kriminalno sporo. Da dignu na 20 mozda bi bilo taman i tu dolazi do problema sa ciljanjem kod Robina i Marianne. Razlog zbog kojeg gasim cross play.

    biver Kao prvo igraju 2 tima od po 4 igraca, ne 8 kako je navedeno na pocetku teksta.

    Lapsus koji se provukao još i mojom greškom dok sam lektorirao. Primijetio i zaboravio ispraviti. Sada je prepravljeno. 🙂

    weky
    S ovom ocjenom se u biti slazem, ali iz drugih razloga u odnosu na autora. Uvjerljivo najveci problem je nedostatak opcija na konzolama, prvenstveno sensitivity koji moraju povecat. To je jedini razlog zasto ciljanje sa Marianne i Robinom djeluje clumsy. Inace igra ima odlicnu bullet drop mehaniku, bas se moras naviknut na strijele koje vec nakon 20m gube na visini, a spore su pa moras gadjat 1-1.5 m ispred lika da ga skines.
    Drugo je content kojeg nema previse trenutno (4 outlawa, 5 mapa i 1 mod). Dovoljno za pocetak, ali vec su najavili pustanje besplatnog sadrzaja u vidu mapa, outlawa i modova.
    Trece je disbalans karaktera u igri, ali vec to popravljaju i vjerujem da ce izlaziti patchevi za to uskoro. Taj disbalans nije toliko strasan, ako igras outlawa onako kako je zamisljen mozes napravit show. Naravno da ako ides sa Robinom prsa o prsa na Johna da ce te samljet, John ima ogroman hammer, a robin melee-a sa drvenim lukom. Nikako ne bi rekao da je ciljanje lose kao sto stoji u tekstu, ima veliki learning curve, ali kad pohvatas gust je skinut nekoga u glavu u trku. Isto tako nisam primijetio da je spomenuto da perkovi kod Robina i Marianne mogu drasticno promijenit nacin ciljanja i gadjanja (npr. Robinove high velocity strijele gdje ono ciljanje ispred lika pada u vodu ili Marianne-ini high precision bolt-ovi).
    Kad ovo poprave/ubace dodatni sadrzaj, ja dizem ocjenu za 10-15 bez razmisljanja. I ovako se zabavljam odlicno, prema tome...

      "Kampirao sam, gledao sam seriju sa strane dok je drugi tim ukrao ključ, otvorio sef, odnio škrinju i izvukao skoro 90%. Tada sam došao sa svojim timom malo prije kraja, polomili ih pomoću par dimnih bombi, strijelama te su oni otišli skroz na početak"

      @OverHypedG
      Haha, pa gade jedan 😃

        biver Hej, hej – evo tu sam da pojasnim par stvari jer vidim da sam putem teksta krivo shvacen pa idemo po redu.

        biver John niti priblizno ne trci sa skrinjom, brzi od ostalih je, ali nikako toliko koliko je tu navedeno.

        Ovo je bio izraz kako bi ova recenzija bila ljepša za čitati i da nije sve šturo kao da sjediš doma i čitaš lektiru. Činjenica je da je John predviđen za nošenje škrinje i da će vaš tim imati ogromnu prednost ako ju on uspije brzo odnijeti

        biver Niti jednom, ali niti jednom mi se nije doslovce dogodilo da me izbacilo sa servera ili iz matcha. Stvarno niti jednom, evo igru igram zestoko vec 6. dan, stvarno mi je ovo prvi glas. Par puta se dogodio lag, nista sto se ne dogadja i u drugim igrama. Zna se dogoditi blue screen obicno odmah na pocetku cim upalite igru, ja sam imao 3 blue screena u 6 dana igre, dakle zanemarivo, ali ne bjezim od toga da to treba popraviti.

        Ovo se niti malo ne slažem sa tobom. Volio bih da ipak provjeriš po internetu, svi imaju probleme. Vjeruj mi drago mi je ako ti je tako, ali si onda sretnik. Ja sam jučer u 5h igranja uspio završiti 6 mečeva od 11 igranih gdje me je izbacilo iz igre van tokom same igre, dvaput od toga dok sam bio na kraju
        Primjer samo

        biver E sad, AI stražari si u ovoj igri iz razloga da vas ometaju u borbi protiv protivničkog tima i ništa vise. Objasnjeno je zašto je umjetna inteligencija takva kakva je, zato jer da su stražari pametniji gubi se smisao pvp dijela, dakle u tom slučaju protivnički tim bi bio visak jer bi AI sam po sebi bio izazov. Težina i kvaliteta AI u ovoj igri je meni pun pogodak, ništa ne bi mijenjao.

        Za AI sam govorio ukoliko pogledaš je način na koji te spaze i prate. Njima je cilj da te ometaju i slično kako si naveo i u tome jesu dobri, ali govorio sam da su glupi iz razloga što te doslovce ne primijete kada bi trebali, odnosno s njima ponekad možeš raditi što hoćeš pogotovo na početku igre.

        biver E da da se nadovežem, problem je veliki sa sensitivity settingsima na konzolama, 10 je najvise, a u igri je to kriminalno sporo. Da dignu na 20 mozda bi bilo taman i tu dolazi do problema sa ciljanjem kod Robina i Marianne. Razlog zbog kojeg gasim cross play.

        Navedeno

        biver Ne slažem se sa rankom klasa, gledao sam streamove i ekipa unistava sa Marianne i Robinom. Njihov ranking od najboljeg do najlosijeg bi bio recimo Marianne, Robin, John pa tek onda Tooke kojega niti ne vide kao kompetitivnog karaktera.

        Ovo je čisto subjektivno nažalost. Sa Marrianom sam i ja uništavao kada sam došao do maksimalnog rankinga i bila mi je bolja što sam više napredovao sa njom. Sasvim normalna je stvar da ako netko preferira nekog lika i sa njim igra 50 do 80h će znati sve u vezi njega i biti najbolji sa tim likom.

        biver Nikako ne bi rekao da je ciljanje lose kao sto stoji u tekstu, ima veliki learning curve, ali kad pohvatas gust je skinut nekoga u glavu u trku.

        Citiram dio teksta - S Mariannom i Robinom se definitivno morate naučiti igrati. Kvaka je zapravo u kontrolama jer je ciljanje lukom i strijelom, odnosno samostrelom, jako škakljivo i trenutno loše izvedeno.
        Još je u uokviren zeleno da se shvati da se treba samo naučiti igrati 😛

        biver Isto tako nisam primijetio da je spomenuto da perkovi kod Robina i Marianne mogu drasticno promijenit nacin ciljanja i gadjanja (npr. Robinove high velocity strijele gdje ono ciljanje ispred lika pada u vodu ili Marianne-ini high precision bolt-ovi).>

        Definitivno shvaćam tvoju poantu I znam zašto nisam pisao takve stvari. Moraš gledati stvari iz perspective čitatelja koji još nema tu igru I koji nema po 50 60h u njoj kao mi. Njemo ovo gore navedeno ništa trenutno ne znači dok sam ne počne igrati I osjeti kako je to igrati sa njim I što mu odgovara. Međutim dok navedemo da je njegovo oružje luk I strijela, a Marianne samostrel – već se znaju orijentirati 😊

        foggy I na taj nacin ostao bez svog xp-a i zlata, uzeo pobjedu koja nista ne znaci jer se cak niti statistika ne vodi i ukopao svog lika na xp-u gdje je i bio bez mogucnosti kupovanja perkova jer nema dovoljno para. Dok protivnicka ekipa sa porazom koji se, opet, nigdje ne evidentira lijepo raste u levelu i ide u shopping.

          @OverHypedG Moja poanta je da nisi objektivan. Zasto reci da ciljanje ne valja? Tebi ne valja. Navodis kako je ciljanje lose, a niti ne spomenes da se sa perkovima to drasticno mijenja, ne znam, sorry, ali ne drzi mi vodu. Ciljanje ima mehaniku kao i svaka druga igra, na svakom pojedincu je da mu se svidi ili ne i nije zbog toga nuzno lose ako se tebi ne svidi. Ciljanje na pc-u u odnosu na konzole je dan i noc razlika (vidio sam samo da si spomenuo ps5 i kontroler i to, ne znam jesi li odvojio pc od konzola u recenziji).
          Btw iskreno, ovaj connection error screen prvi put vidim sad kad si ga postao, prema tome ne dogadja se generalno cesto i ne moram na internetu gledati nesto sto mi se nikad nije dogodilo. Gledam ako imam problema.

          biver Ovo sto pises je kolega napravio cisto da dokaze sto objasnjava, a ne iz nijednog drugog razloga

          Ma znam dobro, nije moja poanta da se svadjam, samo raspravljam. Ne znam, mislim cemu dozvoljavate raspravu ako se ne znate nosit s kritikama. Uvijek se nesto branite, ovaj ovo ovaj ono, a bez da se sagleda objektivna cjelina, a ja nikoga ne napadam. Oprosti, samo primjera radi, ali ne moze mi nitko rec da ce mi se cesto dogadjat server error, a ja koji sam preorderao igru nakon 6 dana intenzivnog igranja nemam pojma o cemu se prica jer mi se to nikad nije dogodilo. Niste fer.

          Ja ne ulazim uopće u diskusiju, samo sam ti odgovorio na ono što si ti meni odgovorio 🙂
          Svaka rasprava je zdrava, ako je i ona sama zdrava, a u vaše detalje ne ulazim jer igru nisam a niti ne namjeravam igrati, samo mi je bilo smiješan primjer koji sam pročitao unutra.