• Gaming Vijesti
  • Resident Evil nikada nije bio popularniji: Ruši rekorde, a polovica prodaje je na PS5

Još da ima za kupiti taj PS5 sve bi bilo bolje.Al mi u HR smo zadnja rupa na svirali u svemu.

    Bar u nas nema resellera i botova , kod nas tko je zelio konzolu imat moga ju je kupit . Dok u drugim zemljana reselleri sve pokupuju

    Daj boze da se proda u 10 milijuna da vise nikad ne moram slusati naporne fenbojeve i prizeljikivanja odvratne fiksne kamere i "pravog" resija. Samim time ni Capcomu nece pasti na pamet nakon dobre prodaje da poslusa tu zaostalost.

    Iznenađen sam tom viješću. Nije vrag da će postat popularniji od meni srcu dragog RE4? Još uvijek rekord u RE prodaji drži RE5 ako se ne varam. E tu sad uspješan prodajni rezultat i činjenica kako je RE5 pokvario RE, većinu negativnih kritika fanova i struke je paradoksalan. Može se zaključit kako je RE4 uspio pridobit i uvući u svoj svijet one koji nisu nikad voljeli RE pa su se navukli na tanak led kupivši RE5.

      TITANXIS re 4 i 5 su do sada ubjedjivo najbolje igre u serijalu. Lako moguce da im se tu Village pridruzi.

        maverick Nije lijepo tako govoriti jer si apsolutno subjektivan po tom pitanju. Nitko nije govorio tada kada je RE2 izašao da je to odurna grafika, neigrivo itd. jer svima je vilica bila do poda i divili su se kako je to dobra igra. Sa današnjeg gledišta grafika je old fashion ali nije fer tako govorit o igri koja je zaslužna što ti danas igraš i drugi igrači RE8. Da si bio dio generacije RE originala ne bi tako govorio.

          Ako poživi taj serijal bit ćeš ti na mom mjestu i neko će ti kenjat od nadolazećih generacija igrača po trenutnim novijim RE igrama a oni će igrat high end RE ko zna kakve grafike i na koje načine a ti ćeš bit u stanju samo komentirat i žalit za dobrim starim vremenima jer interes za gaming s godinama opada.

            TITANXIS ti moras razumjeti da nitko ne bi kenjao o tim starim igrama da upravo vi fenbojevi, koji ste zapeli u vremenu i prostoru, ne tupite jedno te isto. Od kako je najavljen Village citam ista sranja kako to nije resi vise, gdje je fiksna kamera, prva tri Resi su pravi resi, backtracking je dobar i slicne gluposti. Naporno je i moram biti iskren i realan i reci vam kako dns te vase igre izgledaju i igraju se.
            Cim prekinete zazivati prosla vremena i hebene rimejkove propalih igara i serijala i ja cu prestati sa svojim kontra kenjanjem.

              Nisam iskusan u serijalu, da ne bi bilo, odigrao sam samo remake dvojke i obožavao ga. Međutim, svaki dugotrajni serijal treba novo lice da ostane svjež. I upravo je gameplay možda najbolji za eksperimentiranje zbog toga što se atmosfera i narativna strana time ne diraju i ostaju lajtmotiv.

              maverick
              Ali...ali...nisu li rimejkovi originalne trilogije upravo to što tražiš - modernizacija starih klasika na najbolji mogući način.

                Icek pa Jesu i volim oba rimejka. Ali one low effort Demon's Souls, Crash i SotC rimejkove ne podrzavam. Opizdis noviju grafiku, sve ostalo ostaje isto i jos ti trebam platiti (nerijetko punu cjenu) da igram ta govna? Ne hvala!

                Rimejk prvog resija je odron btw. Referiram se na mejkove dvojke i trojke koji su dobre igre, da nije smrdljivog backtrackinga i zaostalog inventory sustava, bile bi i bolje

                maverick Nije kenjanje ako se kaže da Resi ide ka krivom smjeru a tebe to jako smeta. Što sam ja pljuvao osobno po novim RE naslovima? Ja sam iznio svoje mišljenje a mišljenje i kenjanje nije isto a ti si maloprije kenjao po RE2. Niti ja ne volim tu statičnu kameru i prerenderirane sličice. To je bilo tada vau i šlus. Oko toga se slažemo.

                RE je nastao u vrijeme kada je interes za survivor hororima, nekakvim virusima, bio oružju i zombijima, te nepoćudnim kreaturama opadao i Capcom je svojom prvom igrom i ostalim sljedećim opet zaživio taj žanr i maknuo iz prašine. -Da ubacim misao da su noviji Resiji grafički odlični, ima elemenata iz prošlih RE da bi odisalo makar po tome na RE.

                Glavni i jedini tada trademark RE serijala bila je Umbrella korporacija i njihovi virusi. Sve se baziralo u počecima na dvorcu Mansion u vlasništvu Lorda Spencera i jednog od suosnivača Umbrella korporacije. Ta priča oko virusa i Umbrelle je došla kraju sa RE3 i tada je Capcom odlučio završit tu franšizu što se priče tiče.

                Došla je nova generacija konzola. Stvorivši već tad novu franšizu Devil May Cry i sa prvim nastavkom i relativnim uspjehom krenuli su na sljedeći nastavak taj novi nastavak sa pričom se naprosto pretočio u novi RE odnosno RE4 i zato vizualno djeluje gotički i odskače od RE svijeta.

                Capcom je htio opet oživit RE jer su to fanbojevi o kojima ti pričaš htjeli, odnosno nastavak franšize, Nastavak smo i dobili i to izvrstan u obliku RE4 ponajviše zahvaljujući DMC-u. Ali trebalo je nekako RE dovesti nanovo na tračnice pa su izmislili iskonski virus Progenitor i stavili ga naknadno u kontekst ranijih zbivanja RE svijeta gdje se pak u ranijim originalnim nastavcima nikad nije spominjao barem ga ja nisam uočio u pronađenim papirnatim fajlovima koje smo skupljali kroz igru a niti kroz dijaloge. Možda nisam onda dobro čitao ili pak zaboravio pa sorry ak sam u krivu.

                RE postao tako Biblija koja ima stari i novi zavjet. Neko prizna staro a novo ne i obratno. Staru i novu priču ima RE. Stvorivši virus na kojem se mogu bazirati svi virusi i temelj da RE nikad ne izumre i razvlači u nedogled i u tom ja vidim problem kako RE je otišao tako daleko da je izgubio onaj početni duh i novi RE su mi neprepoznatljivi kao RE serijal osim po imenu.

                U posljednja dva RE nema likova ili ih ima jako malo koji su pratili serijal. Teško je udovoljit svima i to je jasno ko pekmez a samim time jasno je i to da jedna priča ne može ići toliko u nedogled da će svima pasat. Opet smo mi fanbojevi krivi što imamo tako dugu franšizu kojima se pak tijek razvitka nekima ne sviđa, ironično zar ne!

                  TITANXIS necu uopce o prici u videoigrama jer odmah dobivam laganu dizenteriju. Razumijem te, ali meni su gameplay, combat, raznolikost protivnika i level dizajn bitni.

                  Meni resi ide u pravom smjeru od 4 nadalje i tu je kraj raspravi, a sudeci po prodaji, vecina misli tako.