Sony ne može konkurirati Gamepassu ponajviše zbog neograničenog budžeta koji MS ima.
Znači kada Sony eventualno ponudi svoju alternativu GP-u to i dalje neće biti isto kao što i MS nudi.
Logično je da će Sony baciti fokus na ono što im najbolje ide, a to su ekskluzivne igre, moćni IP-evi i općeniti kult koji kao marka imaju.
GP u teoriji nije održiv dugoročno, barem što se tiče profita. Znači, negdje u budućnosti cijene GP-a će morati ići gore ili će kvaliteta igara morati biti niža kako bi se zadržali unutar nekog razumnog budžeta. Bile to first party ili third party igre.
Naravno postoji i treća opcija, a to je da MS nastavi dovijeka upucavati lovu u servis, ali povijest MS-a nalaže da se to neće dogoditi. Znači netko će morati propustiti i vjerojatno donijeti nepopularne odluke u bližoj budućnosti.
Ovo je njima odlično za PR, ali isto tako ima potencijal biti jako loše za PR u budućnosti. Jer popularna odluka je kako se kaže imminent s takvim servisom.
Naravno i Sony riskira s tim da u svojoj verziji GP-a vjerojatno neće nuditi day1 svoje ekskluzivne igre jer opet... nemaju oni toliko para da financiraju igru od 100+ milijuna i da je onda staviš na servis koji se plaća 10 eura mjesečno. Mislim, možda i stave, ali Sony je nekako pokazao da ne ulaze u velike gubitke makar im to značilo i nešto lošiju poziciju na tržištu.
Nintendo gura sasvim dobro, a imaju najskuplje igre, nikakve pretplate za igre, a hardver je sub par. Rade to zato što mogu. Imaju franšize, studija i kult.
Od Sonya, Nintenda, MS ima daleko najslabiji kult i identitet. I to je njihov veliki problem koji pokušavaju nadomjestiti onim čeka najviše imaju. Novca.
Doduše nisam baš siguran da je PSG i Man. City popularniji od ovih starih, ustaljenih klubova u obliku Liverpoola, Uniteda, Barcelone i Reala unatoč velikim ulaganjima.