Ekvivalent game passu je jedino sto bi me zadrzalo na playstation konzoli i dalje.
Kreator God od Wara nagovijestio Sonyjev odgovor na Xbox Game Pass?
Logicno da moraju napravit nesto ala gamepass , iako zamene je to totalno nebitno , odkljucaj mi sve igre sa storea i vjv nebi odigra vise od 5 naslova .
Triba bi PS2Master malo s njim porazgovarat...
Game Pass je zapravo užasna ideja i dugoročno potpuno neodrživa.
U sekundi bi nestale AAA igre first party studija, odnosno značajno bi im pala kvaliteta. Tko bi to financirao i onda podijelio za par kuna mjesečno.
Slično se desilo Microsoftovim first party igrama. Zato ulaze u crne fondove i kupuju studije ko sumanuti.
Crne fondove...
Neka snize cijenu igara, ali to će se dogoditi nikad.
weky
Mislim da ćemo se pred kraj ove generacije, svi malo zaprepastit sa Microsoftovim performanceom.
Samo čekaj da krenu igre izlazit.
Icek Sigurno Sony ima nekakvu računicu kako konkurirati XGP-u.
imaju plan.
1) step one: panic
2) step two: "due to coronavirus pandemic development of step two postponed to 2022"
- Uređivano
Sony ne može konkurirati Gamepassu ponajviše zbog neograničenog budžeta koji MS ima.
Znači kada Sony eventualno ponudi svoju alternativu GP-u to i dalje neće biti isto kao što i MS nudi.
Logično je da će Sony baciti fokus na ono što im najbolje ide, a to su ekskluzivne igre, moćni IP-evi i općeniti kult koji kao marka imaju.
GP u teoriji nije održiv dugoročno, barem što se tiče profita. Znači, negdje u budućnosti cijene GP-a će morati ići gore ili će kvaliteta igara morati biti niža kako bi se zadržali unutar nekog razumnog budžeta. Bile to first party ili third party igre.
Naravno postoji i treća opcija, a to je da MS nastavi dovijeka upucavati lovu u servis, ali povijest MS-a nalaže da se to neće dogoditi. Znači netko će morati propustiti i vjerojatno donijeti nepopularne odluke u bližoj budućnosti.
Ovo je njima odlično za PR, ali isto tako ima potencijal biti jako loše za PR u budućnosti. Jer popularna odluka je kako se kaže imminent s takvim servisom.
Naravno i Sony riskira s tim da u svojoj verziji GP-a vjerojatno neće nuditi day1 svoje ekskluzivne igre jer opet... nemaju oni toliko para da financiraju igru od 100+ milijuna i da je onda staviš na servis koji se plaća 10 eura mjesečno. Mislim, možda i stave, ali Sony je nekako pokazao da ne ulaze u velike gubitke makar im to značilo i nešto lošiju poziciju na tržištu.
Nintendo gura sasvim dobro, a imaju najskuplje igre, nikakve pretplate za igre, a hardver je sub par. Rade to zato što mogu. Imaju franšize, studija i kult.
Od Sonya, Nintenda, MS ima daleko najslabiji kult i identitet. I to je njihov veliki problem koji pokušavaju nadomjestiti onim čeka najviše imaju. Novca.
Doduše nisam baš siguran da je PSG i Man. City popularniji od ovih starih, ustaljenih klubova u obliku Liverpoola, Uniteda, Barcelone i Reala unatoč velikim ulaganjima.
- Uređivano
Sorcerer
Well... tough luck I guess
I ja želim pogledati najnoviji hit iz kina na Netflixu, ali ne mogu dok ne prođe neko vrijeme projekcije u kinima diljem svijeta.
I ja želim odigrati Nintendo igre, ali mi se baš ne mili plaćati 400 kn za Zeldu iz 2017. godine bilo digitalno ili rabljeno.
Mislim da Sony ide općenito u smjeru monetizacije svog portfelja izvan PlayStation zatvorenog eko sustava - portovi na PC-u, produkcija igara za mobilno tržište te produkcija serija i filmova baziranih na njihovim najpopularnijim IP-evima (dodatni prihod + brendiranje IP-ova kod casual publike). Dodajte tu nadogradnju VR platforme gdje MS trenutno ne nudi apsolutno ništa, mislim da će oni dugoročno ponuditi manje vlastite produkcije, no veću kvalitetu pa to mogu i bolje naplatiti.
Svejedno, pitanje je koliko mogu voditi ravnopravnu utakmicu s MS-om koji nudi ogromnu biblioteku igara za 10-15 eura mjesečno, i to nove igre day one. Neosporno je da će MS s vremenom povećati cijenu pretplate (sada su još u fazi masovne akvizicije korisnika), no ako svaki mjesec budu u stanju izbaciti par jačih naslova, ljudi će to nastaviti plaćati. Ionako masa "casualaca" koji se igraju na konzolama, igraju jedino sportske naslove + COD + neka vožnja + Fortnite. To već imaju u ponudi, jel.
- Uređivano
Sorcerer
Pa normalno da se prodaju odlično kada se više manje samo to može i igrati na Switchu. Nemaju pravih 3rd party igara i to je ono što nude. Neću računati portove starih igara koje devovi prilagode platformi. Da imaš novi Crash i okaljašteni Doom od novijih naslova. Ne znam zašto bi to netko želio igrati na Switchu po punoj cijeni.
Sony ne mora prodavati 30 milijuna svojih ekskluzivnih igara jer imaju 2nd i 3rd party igre koje im donose zaradu. Nintendo mora + ima hardver koji je znatno jeftiniji i imaju znatno veću zaradu po svakom prodanom Switchu.
Drže cijene jer Nintendo tako određuje. Nije da ne mogu već ne žele sniziti cijene i onda to ostatak rabljenog tržišta prati.
Vidiš ja bi volio kada bi Nintendo ponudio svoj Nintendo Game Pass. To bi mi znatno olakšalo i opravdalo ulaganje u Switch. Zašto ne?
Nexus ta tvoja teorija pada u vodu kad vidiš koliko je switch handhelda prodano. Nisu ljudi primorani kupovati igre jer nemaju što drugo igrati. Kupili su konzolu jer su jebeno dobre igre na njoj. Sony je prodao konzolu na kojoj nemaš što igrati. Pa ti vidi tko je koga sjebao i kako.
- Uređivano
fensisuperstar
Koja teorija? Pa jesam li rekao da se Switch kupuje zbog Nintendo franšiza ili ne? Kako mi ona teorija pada u vodu?
Pa ne kupuješ zato što tamo možeš igrati CoD... kupuješ da bi igrao Zeldu, Maria, Bayonetu, F-Zero, Animal Crossing i slično. To nije konzola koju kupuješ da bi sve igrao na njoj. Većina ljudi je ima i PS/Box/PC, a ne isključivo.
Pročitaj opet.
Sony je prodao konzolu na kojoj nemaš što igrati. Pa ti vidi tko je koga sjebao i kako.
??
Nije nitko nikoga sjebao.
- Uređivano
Taj Gamepass je cudo, ali mene iskreno svake godine zanima jedno 3 do 4 igre na svim platformama zajedno i boli me kesa za te servise. Bilo bi im svima pametnije da pocnu praviti aksuli dobre i nenaporne igre jer su apsolutno sve koje sam prosli gen igrao, osim njih nekoliko za koje nabrojati trebam prste jedne ruke, bile predukagcke, naporne cinematic drangulije prosjecnog nadosranog gameplaya koji se ponavlja ko kakvi ljetni pop hit na radiju.