Najveca greska je sto se krenulo u to s primarnom zadacom zgrtanja love u startu.
Kupovanje boostera za pravi novac i preprodavanje karata na marketu za pravi novac! Diablo 3 je odustao od te pizdarije. MtG kao ociti uzor s fizickim kartama gdje je to primjenjivo i angaziranje Richarda Garfielda da pomogne/osmisli nisu urodili plodom.
Nije isto digitalno i fizicko.
Cak i MtG: Arena kao digitalna verzija MtG-a, nije isla kopirati svoj sistem iz RL-a. Pametno.
Lovu beru iz Seasson Passa i "foil/golden" verzija karata i kozmetike.
Druga stvar. Vec u startu je Artifact izgledao komplicirano. Tri lanea/ploce za borbu. Majko mila, pa u kartaskim igrama je i jedna ploca previse za razmisljanje, a kamo li tri. Znam da se islo na "simuliranje" MOBA-e, ali brate mili fail u startu. To je kao Sheldonov 3D sah. Jedan sah je previse, a kamo li na 3 razine.
Ne kazem da to ne bi imalo publiku. Bi. Ali vjerojatno niche dio. Par posto.
Odlican primjer je Faeria koja ima karte, ali i "sahovsku" plocu za dodatnu dozu strategije. Digne razmisljanje na skroz drugi nivo u odnosu na Hearhstone/MtG.
Srecom Runeterra (LOL kartaski pandan) je vidio kako je prosao Artifact, pa nisu isli na 3 lanea, nego jednu plocu.
Ne znam, da li ce imati volje pokusati opet s necim drugim, jer je kartaski dio postao prilicno zasiceno trziste u zadnje vrijeme.