Sunce ti tvoje @OverHypedG
Sad gledam ponovno, 80 ocjena???????
Kak si ovome indie škartu to mogao pokloniti? Secirao sam igru, rastavio ju, imam platinum. Od grafike do zvuka i animacija, diplomirao glupave kontrole... Ništa pozitivno nisam našao u 15h igranja.
Smor nakon 2h i onog čistog sporog RPG početka sa baby sharkom.
Niti za indie igru ovo nije prolazno.
Jeste nešto novo i divlje ali kriva izvedba dobre ideje.
Unreal engine koji pokreće ovo doslovno je neiskorišten. Art stil nula, texture nula, sve razbacano naokolo kako su koristili assete iz toolsa. Jedino što donekle dobro izgleda je područje The Gulf i svaki grotto (central hub, save house).
Animacije trzave u pm, kad pokušaš overbreakati igru sa kombinacijama finova, body i taila. Recimo electric i bone, postane trzavo i sttuter, to si morao skužiti. Pogotovo na max level 30 MEGA kad napadaš hrpu hunter brodova recimo. Likovi su karikature i sirovine ali dizajn je ispod prosječan zaista.
Zvuk, prvo onaj narrator je smor od kojeg bi dobio proljev nakon svakog sakupljenog znaka, bilo vani, bilo u vodi i podmorju. Lik se ne gasi. OST nikakav, ambijent music nikakav, sve zbrda i zdola bez kompozicije ili usmjerenog djelovanja. Cijelih 15h igra ima 2 nijanse zvuka grickanja stiskajući R2. Ko da neki debeli znojni pizdek jede Pringles čips jbte. Malo izmijeni ako staviš bone teeth ili ostalo no glavni izvor materijala je isti
Gameplay, neznam kuda i kako.
Svodi se na konstantno silovanje R2 tipke i jedenje svega što se miče.
Kad mislim konstantno onda je cijelo vrijeme. Jer vaš morski pas mora kosati i nezna pojesti automatski zaklanu živinu. Znači najpre stistaj 10 puta da zakolje, recimo krokodila ili marlina i onda još 3-4 puta da prekosa.
Znači, želite napredovati? Nema druge nego silovati R2 tipku do granice izdržljivosti kontrolera i boli u vašim prstima.
Zamisao? Čisti RPG sa morskim pesom. Od mladunca prema mega dijeli nas 25 levela, 30 max broj. Kako ubijaš i jedeš živine, ljude i brodove tako napreduješ odnosno dobivaš experience i lagano rasteš. Od živina dobivaš mutirane gene, masti, zlato i minerale sa kojima kupuješ nadogradnje i radiš upgrade istih. Tu su još i kutije diljem podmorja koje sakupljaš za experience, minerale i masti a i ostali collectiblesi koji samo boostaju experience i forsiraju trajnost.
Znači gameplay je jednoličan, zamoran i nemaštovit bez dubine. Kad se sjetim da tu na foru ljudi seru po Ubisoft igrama i trajnosti, zamoru...
Nisu ovo probali, nisu probali da vide koliko su Ubisoft igre zapravo remek dijela i savršene na svoj način. Tu je još jedan element.
Infamy rating. Rating zloglasnosti.
Više sranja radite, više ste zloglasniji što je bitno za izazov 10 mini bosseva. Njihovim porazom otključavate nove nadogradnje i "oklope". Također su bitni za napredak dijela priče.
Priča. Morski pas kojim upravljate mladunče je mutirane i genetski modificirane matere. Pokretač radnje je osveta.
Zloglasni i poznati lovac na ajkule, ribar Scally Pete zakolje vašu mater u prologu i malog pesa izvadi iz utrobe. Vi kao pes morate rasti i napredovati do određenog levela kako bi mu se suprotstavili odnosno izazvali ga radeći kaos. Ubijajući ljude, živine i njegove gore spomenute pomoćnike koji su mini bossevi. Tako ga susrećete par puta do finalnog završnog okršaja.
Zanimljiva stvar? Priča je zapravo najbolji dio igre u ovoj cijeloj agoniji.
Ima tu i lore koji istražujete sakupljajući znakove i registracijske oznake.
Ocjena - poklonjenih 5/10
Odigrati samo ako nemate pametnijeg posla, ništa drugo i dobite ju badava kao ja na PS Plusu. Možda bi dao kakvih 40 kn eto.
Odigrano na PS5.