Brao!
Spider-Man: Miles Morales dobio je ray-tracing u performance (60 FPS) modeu
Ja igram sada s ovim, i super mi je ...
Sve bi igre na PS5 mogle i trebale ići u minimalno 4k@60 s Ray Tracingom. Samo devove uglavnom nije briga i vode lošu kampanju po internetu da se ne može bolje, jer sami za bolje nisu sposobni. Dok ne dođe ND i nauči industriju kako stvari stoje.
- Uređivano
Postoji li nekakav dokaz za tvoje tvrdnje?
Gledaj, ovaj mode također nije nativni 4K već dinamični.
Sad gledaj dalje, upravo izašli Cyberpunk 2077, najjače grafičke Muku muče sa izvedbom.
Komponenta koja u nas stoji 15 000 kn, RTX 3090.
Na temelju čega bi konzola trebala vrtiti nativni 4k uz 60 fps-a lock?
Da je tako, nitko sretniji od PC gamera, kupiš stvar za 3000 kn i voziš.
Nažalost performanse koštaju, svugdje u životu.
Pravedniče, vrijeme da prestaneš uspoređivati cijenu 3090 s bilo čime u svijetu.
Zbog čega?
Pa gledam naše cijene, znam da je nerealno ak to misliš.
Zato što je 3080 $700, a ova $1500, razlika maksimalno 10%. PS5 nije toliko slabiji koliko ti se čini.
pravednik Po meni je i dinamični 4K60 dovoljan. Ne mora se sve vrtiti u nativnoj 4K rezoluciji. Al dosta igara bi moglo u nativni 4K60 samo da se malo više potrude.