I da, najveći i zapravo jedini razlog zašto je W3 takav kakav je, velik i mesnat, za mnoge očito i prevelik da ga se prime i dovrše ga do kraja, leži u tome što je CDPR samostalno određivao smjer, način i vrijeme izrade igre. Sami su isticali kako ne žele komprimise i glavna misao vodilja je bila dostaviti igru za pamćenje. U tome su i više nego uspjeli i meni osobno je više zabrinjavajuće ako će i ubuduće slušati onaj manji dio kritike koji će isticati par možebitnih sitnica koje su iz neke točke gledišta mane W3. Pogotovo ako pričamo o aspektu trajnosti.
Volio bih misliti da je to samo prolazni šum iz redova današnjih klinaca odraslih na smartphoneima i kojekakvim Fortniteovima, nesposobnih cijeniti sve one aspekte igre koji su tu da na duži vremenski period okupiraju pozornost igrača. Za CDPR se nadam da će ostati ustrajni u svojoj viziji bez daljnjeg podilaženja bilo kome. Witcher nije nastao kao mainstream projekt i našao je svoje mjesto pod suncem. To može i Cyberpunk.