• Gaming Vijesti
  • Ghost of Tsushima bit će 30-50 sati dug, a inspiracija su Zelda i Shadow of the Colossus

Znači mapa je ogromna onda kad je ono bio samo mali dio mape...auu. Jedva čekam. I rekli su da je borba baš prilično teška. Nije Souls težina, ali ni AC sjeckanje.

    Ako igra nije souls teska, onda je lagana 😃

    Ne svidja mi se sto vuku inspiracije iz Zelde i Shadow-a, osobno prizeljkujem nesto novo, a ne iskopiranu i recikliranu mehaniku i dizajn svijeta iz igara koje su vec izdane u proslosti. Nadam se da to tu nece biti slucaj.

      Puno njih ima za uzor Zeldu pa nijedna nije ni blizu.

      Svi vuku inspiraciju od nekud, samo je pitanje koliko tu imaju svoje kreativnosti.

      biver Ne svidja mi se sto vuku inspiracije iz Zelde i Shadow-a, osobno prizeljkujem nesto novo, a ne iskopiranu i recikliranu mehaniku i dizajn svijeta iz igara koje su vec izdane u proslosti. Nadam se da to tu nece biti slucaj.

      Di u Zeldi imaš katanu? 😃

        Haha "samuraji časni ljudi, nisu koljači" bas suprotno od toga, u stvarnosti su bili doslovno gospodari života i smrti, ubijali su ljude samo da bi isprobali novu katanu, a omiljeni sport im je bio gađat pse lukom i strijelom. Al dobro ni ne ocekujem to u igri ali samo jedna opaska 😁

        Igra ima ljep artisticki stil, ali borba mi se cini problematicnom. Izgleda cool na trenutke, ali ne znam koliko ce to bit zanimljivo na duze staze. Igra vuce malo na AC serijal, s onim suljanjem i skokovima s visine.

        Ja ne vidim ovdje Z od Zelde. Mene je najviše povuklo na AC i malo RDR.

          member Vjerojatno tu misle na Breath of the Wild koncept otvorenog svijeta koji nema markere i koji te ne vuče za ruku, nego se moraš manje-više sam snaći i pronaći kud, kako i što. Tsushima neće imati nikakve markere, pa mi se čini da od tu usporedba ide.

          Frajer prvo što napravi u ovom prikazu je digne mapu i označi nešto lol. A mapa možda nije prekrcana Ubisoft style, ali bome ima oznaka, samo je puno umjerenije, nešto ala Rockstar igre.