Razumijem ako tebi neće sjesti, ali i dalje ne razumijem po čemu će biti katastrofa i po čemu igra nije zaslužila hvalospjeve? Balkan nije dobro mjerilo za popularnost igre čak ni danas, a kamoli na kraju prošloga stoljeća. Sama činjenica da je Baldur's Gate dobio nastavak i potom prije nekoliko godina dobio svoja Enhanced izdanja govori o popularnosti serijala koji je BioWare stavio na kartu kao developere za velike stvari. Što se kvalitete tiče, također ne razumijem po čemu će biti katastrofa. Osim što su prethodnici kvalitetni te su postavili temelje za razvoj RPG žanra u igrama, trojku razvija ekipa koja iza sebe ima dvije izuzetno kvalitetne igre te su kroz njihov razvoj pokazali da drže do komunikacije s fanovima i potencijalnim kupcima.
Također, popularnost Baldur's Gate odvela ih je i na konzole u obliku ARPG nastavka Dark Alliance koji je isto tako bio popularan.
I ne uzimaš još jedan faktor u obzir, a to je popularnost DnD-a koja je masno skočila. Pogledaj jedan Critical Role, krenuli su od ekipe glasovnih glumaca koji vole igrati DnD. Došli su do velike popularnosti na YouTubeu i sada se na temelju njihovih DnD avantura i likova radi na animiranoj seriji. DnD je bio popularan čak i kada nije bio popularan, a sada je ta popularnost itekako skočila. Tome je uveliko pomoglo aktualno, peto izdanje DnD-a koje je svojim malo jednostavnijim skupom pravila omogućilo zainteresiranima da se lakše ubace u igru.
Također, uzmi i sljedeću stvar u obzir. CRPG kao žanr je doživio svoju renesansu sredinom prošlog desetljeća kada je Obsidian izdao Pillars of Eternity koji se jako dobro prodao. Toliko da su čak i dvojku napravili te u međuvremenu izbacili još jedan cRPG – Tyranny. No nisu se samo oni aktivirali. Tu je i Owlcat Games koji je razvio Pathfinder Kingmaker, i sada radi na nastavku, Wrath of the Righteous. To su sve igre koje su većinu svog razvoja financirale na stranicama kao što su Kickstarter i Fig. Evo, upravo je taj novi Parhfinder 10 dana prije kraja svoje kampanje na Kickstarteru prikupio preko milijun dolara.
I na kraju imaš Larian, koji radi na novom Baldur's Gateu. Njihova posljednja igra, Divinity: Original Sin 2 zaradila je preko 85 milijuna dolara, prema podacima iz 2018. i to dok nije došla na konzole.
Popularnost je tu, kvalitetan i brižan developer je tu, ovo je i prije prezentacije mirišalo na uspjeh, a nakon iste još više.