Također, revidira se strategija djelovanja koja se trenutno oslanja na dva glavna stupa – avanture open world karaktera i Game as a Service iskustva.
Bolje im je da revidiraju strategiju s diversity-em, woke-om i SBI-om.
Također, revidira se strategija djelovanja koja se trenutno oslanja na dva glavna stupa – avanture open world karaktera i Game as a Service iskustva.
Bolje im je da revidiraju strategiju s diversity-em, woke-om i SBI-om.
foggy da, razamzeni igraci koji nisu ciljana demografska skupina su ih razočarali ne kupovanjem polugotovih proizvoda, koji im čak niti namijenjeni nisu
skull and bones ih je razvalio, tone para i godina da bi napravili igru goru od black flag
Moramo svi shvatiti da ubisoft, blizard etc nisu više firme koje su bile i dale nam igre koje su bile remek dijela.
Firma je ime, ljudi iza nje su ono kaj je bitno
deathwish Firma je ime, ljudi iza nje su ono kaj je bitno
Ljestivica AAA igara je danas visoko podignuta, Ubisoft ima prevelike igre u kojima se prica i likovi utope i dobije se naporna žvaka ala Valhalla, Mirage je tu donekle smanjio taj efekt, idealno bi bilo da rade igre do 12 sati sa manje open worlda i više fokusa na pricu i likove, naravno i da cijena bude 10-20% manja…za AC i WD buduce naslobe ima povijesnog i cyber materijala, ali bitno je sve uskladiti sa novim idejama, Far Cry 7 ce valjda ici u tom smjeru.