Također, revidira se strategija djelovanja koja se trenutno oslanja na dva glavna stupa – avanture open world karaktera i Game as a Service iskustva.

Bolje im je da revidiraju strategiju s diversity-em, woke-om i SBI-om.

    foggy da, razamzeni igraci koji nisu ciljana demografska skupina su ih razočarali ne kupovanjem polugotovih proizvoda, koji im čak niti namijenjeni nisu

    skull and bones ih je razvalio, tone para i godina da bi napravili igru goru od black flag

    Moramo svi shvatiti da ubisoft, blizard etc nisu više firme koje su bile i dale nam igre koje su bile remek dijela.

    Firma je ime, ljudi iza nje su ono kaj je bitno

      Ljestivica AAA igara je danas visoko podignuta, Ubisoft ima prevelike igre u kojima se prica i likovi utope i dobije se naporna žvaka ala Valhalla, Mirage je tu donekle smanjio taj efekt, idealno bi bilo da rade igre do 12 sati sa manje open worlda i više fokusa na pricu i likove, naravno i da cijena bude 10-20% manja…za AC i WD buduce naslobe ima povijesnog i cyber materijala, ali bitno je sve uskladiti sa novim idejama, Far Cry 7 ce valjda ici u tom smjeru.