H
HarryPot

  • 12. stu. 2020
  • Član od 19. kol. 2020
  • 2 upvotea
  • 0
  • HCMAA znaci sony je stavio do 5 puta više gigabajta u jedan gigabajt?

  • PS2MASTER pardon zamijenio sam mega i giga, a ovo kaj se tice rama ."Sporog" rama je dostupno samo 3.5 gige sto mislim da ce bez beda se iskoristiti za potrebe cpu-a, zvuka (na ovome je velik naglasak kod ps-a i xboxa) i neke manje bitne graficke elemente kao sto je gui. I ziher ms ima razvijeno rjesenje ako gpu zatrazi nesto iz sporijeg bloka rama.

    • Nexus Hm moguce, ali microsoft ima novi api (dx 12 ultimate) koji ima svoj sustav za ray-tracing dok sony ima vlastiti api koji nece biti tako rasiren. A sto se devova tice, ovo je citat od nekog iz cd projekt reda

      Regarding DX12 Ultimate, Cyberpunk 2077 will work absolutely fine with all DX12-compatible GPUs. What the "Ultimate" feature set does is it allows us to do more if the hardware allows for it. We opted to go with DX12 for two main reasons. Firstly, it is the standard API for the Xbox platforms, and with the game also coming to Xbox One, we naturally wanted to have it implemented as soon as possible. Secondly, it is the birthplace of DXR and given we had plans to invest in DXR very early on, that made the choice to go with DX12 a pretty straightforward one.
      sos

      • PS2MASTER Znaci 1 GHz je milijun operacija, Ps5 radi na maximalnom clocku od 2.23 GHz, Xbox radi na 1.825 Ghz. 36 * 2.23 nam daje 80.28 milijuna operacija u sekundi (Ps 5), dok xbox moze izvrsiti 52*1.825 = 94.9 milijuna operacija u sekundi sa Gpu-om sto nam pokazuje da je xbox-ov gpu brzi za ~ 15.4%.

        • PS2MASTER Je si li siguran u to? Jer xbox ima 52 compute unita dok ps5 36. Ssd nema bas veze sa redneriranjem pixela jer se sve texture, modeli, itd. nalaze u ramu, takoder kad smo vec kod rama xbox ima 10 gb rama koji ima vecu propusnost od ps rama, a u tom dijelu ce se vjv nalazit stvari koje su vise potrebne gpu-u. Ssd jedino koristi npr. brežem swapanju low res i high res tekstura/modela (ako npr. igrac u svom fov-u ne vidi nekvo kamenje, teren koje je iza njega) pa ce devovi moci napravit "vise" sa manje rama.

          I jos jedna stvar sto se tice xbox-a, slicniji je pcu zbog toga jer mu je os temeljen na windows jezgri i graficki api je directx 12 tak da je lakse portati igru sa pc-a na xbox nego na ps5.

          Ovo sad mozda izgleda kao da sam malo xbox fanboi, ali ono nemam ni jednu konzolu.