Mogli su oni riskirati i više s ER, ali čemu? Ljudi su samo htjeli DS otvorenijeg svijeta koji će i dalje uglavnom biti pristupačan velikoj većini koja već ima iskustva s njihovim igrama (što opet nije spriječilo i činjenicu da je ER svejedno bila i igra od koje se najviše odustajalo). Uspjeh u smislu prodaje i kritike je iznenadio i From. Srećom i uz sve neizbježno sporadično recikliranje ER je fino nakrcan dovoljno raznolikim sadržajem i meni osobno nije žao ni kune za ono što sam dobio. S druge strane Sekiro je fantastična linearna akcijska avantura i traje desetak sati za prvi prelazak. Za obje igre bih volio vidjeti nastavke, ali jedino ER2 je sigurna oklada i postavljeni su dobri temelji za dodatnu nadogradnju formule, mislim da smo već dosta toga rekli i u ER temi.
Bila bi stvarno velika šteta da Sekirov combat ostave rezerviranim samo za jednu igru. Već samo da naprave tehnički iskorak s nastavkom koji bi bio rezerviran samo za novu generaciju mogli bi postići novi wow efekt, makar to nikad nije bila bit i esencija njihovih igara. Producirati novi IP s nekim dodatnim iskorakom im također ne bi trebao biti problem, izdavači se u ovom trenutku mogu samo otimati za njihove ideje jer znaju da će isporučiti nešto igrivo i posebno.