Jel imao tko iskustva sa dostavama sa AliExpressa koje su zapele na carini?
Znači ovak:
Naručio sam sat vrijednosti otprilike 400 eura sa AliExpressa putem njihovog Standard Shippinga koji šalje paket na njihovo skladište u Nizozemskoj i tek odande PostNL-om šalju meni na adresu.
Bonus toga je se na robu iz EU ne plaća porez i carina, ali loše je to što roba putuje nerjetko i mjesecima, u ovom slučaju dva.
Danas je na trackingu stigla obavijest da je roba zadržana na carini jer nedostaje račun.
E sad mene zanima, pošto naša genijalna pošta, u vezi s tim paketom nije vidla apsolutno ništa nego da je poslan iz Nizozemske PostNLom, kako im uopće padne napamet da bi im za takvo nešto trebao račun ili bilo što drugo?
Na telefon se naravno nitko ne javlja, na mail sam slao, ali dobio sam automatsku poruku sa zahvalom za poslane tražene dokumente iako nisam poslao apsolutno ništa nego upit.
Pa evo, jel ima tko da može podjelit svoja iskustva s tim jer mi je nepojmljivo da im uoće padne na pamet pakete poslane unutar EU provlačit kroz carinski postupak.