• [deleted]

  • Uređivano

Ja sve placam sa revolutom gdje koristim one jednokratne virtualne kartice, koje se nakon plaćanja unište

  • [deleted]

Bleiddo preko m zabe s tekućeg

Kako trenutačno funkcionira naručivanje iz UK? Htio bih nešto naručiti s Just Geek vrijednosti ispod 150€, no zanima me na koje dodatne troškove mogu računati.

    Fico

    Ako je ispod 150 eura onda se carina ne plaća, tj. plaćaš samo PDV

    Prije neki dan me moja bankarica ubjedjuje da čak i ako platim debitnom karticom na nekom poznatom web shopu i dodje do neke kradje da banka namiri štetu , zvuči nevjerojatno ali eto tako kaže.

      Laf Jedino postoji rizik da ti je račun blokiran dok se to ne rasplete. Zato je bolje plaćati kreditnom karticom.

      Ma znam imam kreditnu i limit namještam preko m zabe ali svejedno mi to zvučalo predobro da bi bilo istina.

      Kartičarske kuće ti imaju jako dobre kontrole i algoritme za takve malverzacije.

      Tipa sad štancaš karticu kod sebe u kvartu i za pola sata netko štanca istu karticu u Njemačkoj, upitno je bi li prošla ta transakcija, jer za pola sata ne možeš doći do Njemačke, itd…

      doctorfreak

      Evo cijela priča:

      1. Rekli da moraju otkazat jer je bila greška u cijeni
      2. Nudili još bolji laptop za iste pare
      3. Totalno izignorirali da su nudili ovaj bolji laptop i samo poslali da nude 10% bon na sljedeću kupovinu
      4. Nudili 277 kn bon
      5. Neki dan poslali da nude 377 kn bon

      Između svih tih njihovih e-mailova su moji odgovori da želim da isporuče laptop osim kod 2. e-maila kad su nudili još bolji laptop što sam prihvatio.

      Tak da ono, još to traje, nisam ih još prijavio inspekciji, ali samo zato jer nisam imao vremena pa im za sad copy paste odgovor šaljem i odbijam sve osim laptopa.

      23 dana kasnije
      12 dana kasnije

      Ima li netko iskustva sa SmartLabom? Gledam prodaju nekorištene i zapakirane mobitele s navodnom garancijom po dosta jeftinijim cijenama u odnosu na Links, Sanctu itd. Uglavnom im uz proizvode piše ovo:

      "Uređaji iz predmetne kategorije oporezuju se po posebnom postupku oporezivanja marže sukladno članku 95. stavka 4. Zakona o porezu na dodanu vrijednost (NN, br. 73/13). Prema zakonu takvi uređaji se tretiraju kao rabljena roba iako se radi o novim, zapakiranim i nekorištenim uređajima koji dolaze s originalnom dodatnom opremom i tvorničkim jamstvom proizvođača."

      Gledam možda uzeti od njih S22 Ultra koji je 450 eura eura jeftiniji u odnosnu na Sancta Domenicu, no ne znam koliko je to pametno.

        greyback

        Relativno su mlada firma za online prodaju i zbog toga se može kod njih naći jeftinije da privuku kupce.

        Nisam osobno nikad od njih kupovao ali ono prvobitno povjerenje koje mi ulijeva je to što je njihova web stranica prijavljena kao sigurna što opet ne mora značit jer u praksi može bit drugačije pa imat problema u trgovanju sa njima.

        6 mjeseci kasnije

        Da vidim vaše mišljenje, premda sam već poslao email. Kupio sam prije godinu ipo Xiaomi MiBand 6 i nakon toliko vremena se odlijepio ekran s baze. Garancija vrijedi jednu godinu, a po EU dvije. Ali, koliko čitam, garancija u drugoj godini vrijedi samo ako mogu dokazat da je do kvara došlo tvornički ili ako se počelo kvariti u prvoj godini.

        Neko moje tumačenje je da, ako se ekran odlijepio nakon samo 18 mjeseci, da to mora bit tvornički nedostatak i da neće zajebavat. Što vi kažete? Hoće li me jebat?

          A nemaš sad kaj izgubit…ja bi poslikao i poslao informativni mail kao upit što i kako dalje.

          • [deleted]

          • Uređivano

          Fenix ne bi te trebali jebat, prva godina garancije mora biti ista kao i druga, ako oni tvrde suprotno onda seru kvake.

          Ako se ekran odljepio a nema nigdje ogrebotina/oštećenja na samom uređaju koje bi ukazivale na to da je pao moraju ti popravit, dati novi, ili vratit novce.