izdavač izda igru >>>>>> igra se proda dovoljno da se podmire troškovi, ali se ne proda u onoliko primjeraka koliko su planirali = igra je promašajTeško je priznati, ali ima istine u onome što oni govore.Nažalost, sve manje igrača zanima linearna kampanja koja se bazira na klasični SP sistem igranja.Dead Space 1 je igra koja je nadmašila sva očekivanja revolucionarnim pogledom na Survival Horrore. To je bila prva igra poslije Resident Evil 4 koja je bila jako kvalitetna i dobra u tom žanru. I bolja čak.Fanbojski od mene je reći da je bila među Top 5 najboljih Survival Horrora ikad, ali tako smatram.Prodala se u "samo" 2 miliona kopija, a zaslužila je MNOGO više.Izdali su Dead Space 2, i prodali duplo više, oko 4 miliona kopija.Šta su izjavili?Da je sama produkcija i finiš koštala preko 60 miliona dolara, i da su jedva uspjeli da podmire troškove, poslije tolikog truda.Zašto se ljudi nisu potrudili da plate kvalitet koji su uistinu i dobili (u oba dijela)?Visceral najavi treći dio po istom receptu, pa čak i mračniju igru nego što je to bio slučaj sa 1. i 2. dijelom.Dobio je No Go od strane EA, te su bili primorani da naprave 3. dio sa mikrotransakcijama i pojedinim buy in game stvarima, kako bi povećali rejting prodaje i intekacije između igrača.Šta su igrači uradili. Počeli srati po toj odluci, i žaliti se kako serijal ide u pogrešnom smjeru dok ovi nisu odlučili da skroz ukinu serijal.E kad vam ništa ne odgovara, ko vas jebe, nećete imat sad nikako.Bacit ćemo vam neke Grand Theft Spaceship Open World Star Wars mape jer se palite na njih, i idemo za novcem.A Visceral nek padne u zaborav, ne našom krivicom, nego vašom što ih niste dovoljno cijenili kad su nudili svoj kvalitet.