Preletio sam kroz rad i koliko vidim, ovdje se uopće ne radi o generiranju cijeloga okoliša i svih asseta, već program vjerojatno samo izrađuje height mapu, kao i ostali generatori. Zapravo izgleda poprilično korisno kao dodatak npr. jednom World Machineu, jer omogućava veću kontrolu nad kreacijom, pa bi bio dobar za ucrtavanje primarnih oblika i dobivanje neke baze koju bi se naknadno moglo preraditi. Znači ovo ne može zamijeniti ništa ni nikoga, već samo poslužiti kao jedan dodatni alat u radu. Praktički uopće ne utječe na dizajn misija i posebnih lokacija, jel. Barem za sada, hihi.
Ali da odemo nekoliko koraka dalje i zamislimo da ovo doslovno može stvarati i raštrkati sve assete po mapi, opet je jako daleko da bi moglo zamijeniti ručno dizajnirane modele, barem što se tiče nekih "ljepših" hero asseta, a sad, primjerice, običnije drveće i kamenje, to možda i da. A za sami level dizajn da ne govorim - još mi je za neku random šumu u open-world igri skoro pa svejedno, ali za ključne dijelove u priči ne bi funkcioniralo.