Evo me na 26h, imam dojam da nisam još ni zagrebao površinu lol. Par zapažanja još:
- combat je super 1 na 1, no već 3 ili više protivnika bude pomalo naporno. Kužim da je realno kako će te više protivnika dosta jednostavno prebiti na mrtvo ime, pogotovo jer si blacksmith koji se uči biti vitez i nisi ne znam, Aragorn (pa je i to dosta imerzivno, jel). Riješio također onu skriptiranu bitku, to je baš bio…kaos
. Sve skupa čudo da je engine uopće probavio to u igrivom framerateu, iako je bilo recimo baš dosta problema s pathfindgom npc-eva pa bude prilično komičnih situacija gdje se nekako 15 vojnika nagura u 3 metra i pokušavaju doći do posljednjeg protivnika:

Ali eto, kako idu leveli pa bolja oprema i više vježbe s učenjem comboa, već borbe budu kudikamo zanimljivije. Nisam već dugo igrao RPG gdje nisi odmah sword master, nego kroz iskustvo moraš to postati (hoću reći, baš se nekako kroz animacije i kretnje kao da osjetiš da si jebeni početnik). No luk i strijela su mi i dalje zakon, ne sjećam se kada mi je to oružje u nekom RPG-u bilo toliko zabavno.
- mehanike u igri zapravo u kompletu super funkcioniraju. Sjećam se da je ne znam, Fallout imao survival mode sa spavanjem i hranom (pa opet na kraju bio više gimmick), ali ovdje je to baš utkano u igru gdje moraš uvijek razmišljati u koje doba dana misliš negdje krenuti, što ćeš jesti i gdje ćeš spavati. Noć je jebena noć u šumi u kojoj bez baklje ne vidiš ništa, kako bi trebalo biti. Pa nećeš ići na takve izlete ako baš ne moraš jer je opasno. Bilo je nekih upicenih questova u šumi tijekom noći, baš me nasmijalo, tipa lov na vještice.
- ljudi primjećuju ako si ozljeđen, prljav ili ako nosiš kvalitetnu odjeću, sa buffovima ili nerfovima u kontekstu speech checkova. Sitnice koje baš dižu doživljaj reaktivnosti svijeta
- questovi znaju imati praznog hoda, no fast travel tu dobro funkcionira s random encounterima. Čak dok odlučim na konju doći do udaljene točke B, igra me počasti random lijepim zalaskom sunca:

Šteta inače da se storytelling toliko oslanja na renderirane video sekvence bez nekog utjecaja igrača, no nije da nema odluka, samo sam mislio da je tu malo veća sloboda kako će igrač oblikovati te ključne momente (ovako se odvije unaprijed snimljena scena pa te vrati na fiksiranu kameru dijaloga gdje trebaš odabrati A ili B).
Tehnički je igra ispeglana koliko je dev (tada) mogao, no framerate zna baš jako varirati i tu nema neke pomoći - u gradovima to ide na 40-50 fps-a, dok negdje na otvorenom preko 100. No svejedno kudikamo bolje od konzolaških 30 fps-a. No lako tu igru vrtiti 6-7 godina kasnije nakon izlaska, na releaseu sigurno je bilo vrlo igrivo 🙃
Long-story short, nemam više vremena za takve RPG-eve, no uvijek se budala navučem i onda idem na posao s podočnjacima.