Ma stavljaj odmah!
e sorry nisam doslovno micao ruku s misa i hotkeya tako da nisam slikal skoro nista
ali imam jednu interesantnu sliku
ugl vrijeme je da napisem kaj mislim o ovome
napomena upravo sam presao igru koja je kulminacija 17 godina stare price
ova recenzija podrazumjeva da ste odigrali SC1, BW, SC2 WOL i HOTS
naravno nema spoilera, nema price, likova, dogadaja nicega
da pisem o tome napisal bi se al to cu prepustiti vama
LEGACY OF THE VOIDPrologue:
direktan nastavak Heart of the Swarm expanzije pratimo naseg najdrazeg tamnog templara koji dalje istrazuje i ganja znacenje iza prorocanstva o kraju svemira
kratka kampanja sa herojem u kojoj se otkriva sto se desilo izmedu pocetka same price protossa i kraja swarma
sve u svemu lijepo povezuje te nas direktno uvodi u nasu glavnu temu
Legacy of the Void:
zadnji nastavak starcraft 2 trilogije pocinje sa ne toliko videnim likom artanisom koji je imenovan vrhovnim vodom protosa, iako mlad i idealistican u ujedinjenju svoje rase artanis je jako sposoban kako na bojistu pa i izvan njega.
misija krece sa velikom invazijom gdje imamo priliku isprobati snagu zlatne armade iz prve ruke i makar bio tutorial neprati ga osjecaj da smo vodeni za ruku ko budale ali imamo osjecaj nevjerovatne snage sa svakim klikom misa.
par zapleta nakon krecemo po citavom sektoru u potrazi za ujedinjenjem protossa sa novim flagshipom Spear of Adun i upoznajemo likove na njemu
iznenadujuce je to sto protossi nemaju usta i pricaju telepatski tako da mimika lica i expresije nemogu docarati njihove emocije ali se one osjete, najbolja usporedba bi bila legion iz mass effecta 2 koji umjesto lica ima svjetlo i pomicne dijelove glave koji asociraju na obrve
i tako s vremenom i likovi koji se cine jednostrani otkre vise, zalosno je sto protoss moze docarati vise u ovoj igri nego glumci u drugim igrama, pogotovo kad je taj protoss obican robot. da neidem previse u detalje upravo taj protoss mi je bio izvor osmjeha u dijalozima zbog svog nevjerovatnog karaktera
Spear of Adun je vas glavni brod kao sto je hyperion ili leviathan u proslim nastavcima
imate pravo na 6 stupaca po 3 upgrade tehnologija na biranje, neke pasivne, neka naoruzanja, warp in pylona, brze punjenje stitova, brza izgradnja, veci pocetni supply i neke jako interesantne stvari
solarite je koristen kao sredstvo za napajanje pojedinih tehnologija ali posto su one balansirane po cijeni sto ogranicava dostupnost ogranicene su po tome sto mozete imati samo jednu po stupcu
morate birati
"pa kaj fali tak su bili i WOL i HOTS"
nije problem u biranju nego koliko su neke stvari jasno bolje i izbora nema u nekim granama i barem ja sam imao osjecaj da neke stvari necu vidjet u kampanju jer eto imam boljeg izbora, cak me neke mogucnosti nisu ni zanimale jer zasto riskirati?
isto sam solarite achievement je buggan za sada tako da se nemoze osvojit
War council
ovdje birate unite te njihove specijalizacije, kao u predhodnicima protoss armada ima 3 moguce varijacije svake jedinice ali postoje 4 razlicite frakcije samih protossa
odusevljenje vlada dizajnom i razlicitostima unita, neki mjenjaju unit, neki potencionalno mjenjaju citave strategije, neki mjenjaju pristup igri
sada da predemo na kampanju i gameplay
prateci artanisa i njegove templare upoznat cete kulturu protossa i njihov dizajn te nacin razmisaljanja, igra to docarava jako dobro i stvarno cete imati osjecaj kako vladate jednom superiorno razvijenom rasom
ljudi cesto spominju vrhunac ili set piece kao glavni dio neke igre i kampanja Legacy of the Voida nadmasuje takav dizajn
gotovo svaka misija ima svoj vrhunac a kraj pojedinacne planetarne kampanje odjekuje satima nakon zavrsetka cinematica
u cemu je rijec? svaka misija ima osjecaj kao da je utrka s vremenom, svaka misija je agresivna i dinamicna kao u HOTS-u ali omogucava i sporiji gameplay WOL-a bez da narusava dinamiku same igre
misije su isto prilicno jedinstvene i neke stvari kao zerg counter na shakurasu daju do znanja o kakvom se razmjeru tu radi ako vam to do tada nije bilo jasno, citav sektor jedne galaksije je u ratnom stanju i reklo bi se najjaca rasa od 3 kao u filmu 300 mora opstat i okupit svoje rascjepane frakcije kako bi kao ujedinjena armija mogli prec put pred sobom
naravno nije sve savrseno, neke misije imaju odreden downtime i neke misije su malo napornije od drugih ali ovisi o samom igracu i tezini te taktikama iako bi naveo zadnju misiju kao primjer malo naporne jer nije prirodno tesko nego se osjeti umjetni nacin otezavanja respawnom struktura koje uniste citavu vojsku u kratkom periodu
terran kampanja WOL-a je bila jako spora i dosta bazirana na opsadnom stanju
zerg kampanja HOTS-a je bila agresivna i brza, hyperaktivna kao i sam zerg
protoss kampanja LOTV-a je negdje izmedu ali negubi tempo postavljen u HOTS-u
igra je pristupacna od samog pocetka ali omogucava i interesantno iskustvo onima kojima je casual mozda pre lagan
strateske opcije u brojne i misije su dovoljno duboke da onaj ko zeli pocistit mapu ili rijesit sve na brutal ima posla
gameplay je sirokog spektra tako da ne radite uvijek isto
Epilogue ce pokazati sto se dogodi nakon protoss kampanje i kako se prica nasih likova zavrsava, sto se desi? e pat ocete sami otkrit
sama prica igre koje se nezelim dotaknut je odradena jako dobro sa mozda slabim krajem, ovisno kako to gledate ali sve u svemu maestralno odraden kraj sage koja je pocela prije 17 godina
sc2 je napravio puni krug i ja sam jako zadovoljan
CO-OP
zelite igrat kampanju s frendom? zakaj ne
LOTV je donio i COOP mod koji omogucava ZA SADA igranje sa 6 heroja na 5 misija na 4 razlicite tezine
svaki heroj ima 15tak levela koji otkljucavaju razlicite aktivne i pasivne sposobnosti i svaki ima drugaciji gameplay
blizzard je dao do znanja kako ce bit 9 na vise heroja i kako misle dodavati misije
Archon Mode
zelite igrat MP ali tesko vam je kontrolirat bazu i vojsku? zelite igrat s frendom skupa? zasto ne
od sada jedan kontrolira bazu i ekonomiju a drugi vojsku
nisam jos probao zbog vremena ali cujem kako je mod genijalan
Grafika i te stvari
ajmo ovako, WOL je izasao prije 6 godina, znaci da sc2 vise mozda nije onako impresivan kako je bio ali to neznaci da izgleda lose, da budemo iskreni ovaj nastavak izgleda bolje u svakom pogledu iako se polako vide godine
ja sam mozda i osjetljiviji na to od nekih ali eko moram napomenut
in game cutscenovi su se vratili i bolji su nego ikada, neke je cak lako zamjenit za pravi cinematic koliko su dobri
LOTV je donio dosta modificiranih i novih tile setova u igru
novi
aiur
shakuras
ulnar
cybros
te neki updateani stari tilesetovi vise neizgledaju kao da se ponavljaju i raznolikije su texture, manje ostro i ravno i bolje uklopljeno u prirodu same igre
hramovi i rusevine izgledaju opcenito bolje bez jako ocitih tilesetova
staro
novo
metal i postaje izgledaju unistenije
staro
novo
kanjoni nisu vise ravne jednolicne ostre texture nego su sada dublje i ugodnije oku
staro
novo
poboljsani prijelazi izmedu pojedinih tile setova i boji dizajn kako nebi pekli za oci
staro
novo
kontrast na charu vise nije bolan za mozak te se nove texture dobro uklapaju u estetiku mape
staro
novo
Soundtrack
bolji od WOL-a i HOTS-a skupa u kratko
21 orkestralnih komada koji cine atmosferu ove igre su tamo negdje uz velikane industrije, nevjerovatna skladba koji sam preslusao 6 puta unutar 4 dana
uzevsi u obzir da sam u tjedan dana imao 3 ispita tako da nisam imao vremena to je dosta
58 minuta i sve se uklapa na takav nacin da cesto nisam ni znao da je proslo par traka na discu
Collectors edition
kutija je genijalna u svakom pogledu, moram slikat i prebacit da vam pokazem
knjiga sa specifikacijama i detaljima o svim jedinicama i zgradama te komentari marinaca je mozda i najbolja ideja u ovoj kutiji
digitalni dodaci kao sto su card back u HS, void seeker mount u heroes of the storm i artanisov armor u diablu 3 te probe pet su bonus
nakon 17 godina
5 igara
ova prica je gotova ali sc2 jos nije zavrsio, bliz ce dodavat i extra kampanje kao nedavno najavljena prica o poznatoj Ghostici
Nova: covert ops koji izlazi u proljece 2016 godine
a ja sumnjam da misle stati na tome
sve u svemu samu kampanju bi ocjenio sa 9/10 jer eto neke stvari bi mozda napravio drugacije
igru kao citav proizvod definitivno sa 10/10 jer ovo nije samo expanzija nego citava nova hrpa sadrzaja, modova, nacina za igranje i mozda cak najbolja kampanja u zanru tako da stojim pri ocjeni
da citiram nam pokojni gameplay: remek djelo nulte kategorije i definitivno igra koju treba kupiti
MY LIFE FOR AIUR!