3 godine kasnije

@Fico naisao sam na jedan zgodan komentar i slazem se s njim sto bi trebalo zadrzati u remakeu:

- the alchemy system

- the skill tree

- the different combat styles

- the grim atmosphere

- the possibility to have a neutral path

- the night/day cycles for the creatures and encounters

- the minimalist inventory and craft system

    8 dana kasnije

    chono Ovaj remake je super prilika da naprave linearniju avanturu u duhu detektivskih istraga jedinice. Nešto u stilu Deus Exa gdje imamo hub u kojem se sve dešava. Atmosferu zadržati netaknutom će biti najveći izazov. Jedinica ima jednu od najboljih atmosfera u nekoj igri ikada.

    Prvi Witcher i S.T.A.L.K.E.R. su labuđi pjev zlatnog doba PC gaminga kad je platforma stvarno nudila masu dublja i razrađenija iskustva od bilo čega drugog u industriji.

    Neopisivo mi je drago kaj su obje igre iz malih istočnoeuropskih studija, a ne od AAA izdavača.

      chono

      Da. Od tad konzole poprilično uvjerljivo preuzimaju fokus industrije, a i postaju dovoljno jake da vrte iste igre kao na PCu umjesto kompletno drugačije inferiornije portove.

      Od tada do danas punokrvne PC ekskluzive koje iskorištavaju puni potencijal platforme, na samo tehnički nego i dizajnom, možeš nabrojat na prste.

        wooddiebone imas pravo, malo sam proguglao 2007. godinu i stvarno ima dragulja. Ako uzmemo "doba", onda se do te 2007. u potpunosti slazem.

        Sto kazes na remake Witchera?

          chono

          Veselim se pošto sam ga završio jako davno zadnji put tak da se ni ne sjećam glavnine igre nego samo flasheva.

          Ne vjerujem da će raditi 1:1 remake, kao ni da će combat ostat isti, ali volio bi da zadrže bar ideju sa više stanceova i da malo uspore stvar u odnosu na trojku i naprave borbu metodičnom.

          Više Fallen Ordera, a manje Batman Arkham dodgeanja i rollanja.

          STALKER je poprilično jednostavna igra. Da je engine bolji, odnosno da su imali više resursa bez problema bi je vrtili na konzoli.

            Heat vise je faktora zasto ne Stalker na konzoli u ono doba. Prvi je Ray engine, drugi je inventory, treci su kontrole (prone, low prone, nosenje leseva i leanovi…), te cetvrti je vrsta igraca, jer ja i Woodie smo primjerice zivjeli Stalker. Dodes na vatru i jedes parizer i cekas jutro. Cisti HC

            A dobro to smo svi čekali jutro ispred red foresta jer je noću bila neprohodna 😃

            Š5to se tiče PC ekskluziva koje koriste PC kao platformu konstantno izlaze takvi naslovi.. TW serijal. Tarkov, ARMA-a itd.

              Veselim se remake-u jer je to jedini Witcher kojeg nisam prešao. Sjećam se da sam bio sretan ko malo dijete kad su najavili remake za PS3, pa su na kraju odustali od toga.

              Tako da je ovo super vijest i držim fige da ispadne kako treba.

              Hoce li mjenjati combat sustav ? Meni osobno nije smetao onda, no ne znam niti jednu igru sa slicnim sustavom borbe.

                bosscorelli Vjerujem da hoće. Meni se isto svidio sistem iz jedinice, podsjeća na rhythm-based igre. Witcher 1 je definicija eurojanka, no to ne znači samo loše stvari. Zato i je toliko pamtljiv.

                Prekjučer sam malo bacio oko na prvog Witchera na YT. Početak i prvi susret sa nekom četveronožnom nakazom. Inače nisam nikad prije bio u Witcher điru, niti popratio išta o igri (serijalu). Nije to nimalo loše tak da sam se zainteresirao. Prvi izbor d zaigram mi je bio Witcher 3 ali ne znam jel treba taj serijal počet igrat od prvog da se polovi priča ili što već ili je svejedno.

                  Moraju promijeniti combat inače će igra biti flop, iako je meni dovoljno dobar. Nadam se će četvorka više biti Game of Thrones simulator, a manje kill bad guy, plus igra mora biti teža kao i dvojka.

                  wooddiebone

                  Meni nimalo ne izgleda prestaro mislim na W1, igrao sam grafički starije kroz par prošlih godina tak da može gameplayom proć. Atmosfera mi je zanimljiva i nadam se da su sve tri igre u tom điru.