Uncharted I TLOU nikad nisu imali kompetativnu scenu.
Ovo naprosto ne stoji. I Uncharted 2 i Uncharted 3, a pogotovo potonji, imali su itekako živu i aktivnu kompetitivnu scenu koja je trajala prilično dugo, liga se igrala na FraggedNationu, a i mimo toga održavali su se brojni sponzorirani turniri. Isto vrijedi i za TLoU koji je i danas prilično aktualan na FraggedNationu u svojoj Remastered inačici. Osim toga, te su igre jedno vrijeme bile aktivne i na GameBattlesu i UMG-u. Community okupljen oko tih naslova bio je vrlo kvalitetan i entuzijastičan te je generirao velike količine kvalitetnog sadržaja.
Za činjenicu da se navedene igre, a ponajviše TLoU koji od spomenutih ima najveći ''ozbiljniji'' kompetitivni potencijal, nisu probile na ''mainstream scenu'' ponajviše je zaslužan sam Naughty Dog koji se, izvan vrlo skromnog sponzoriranja pokojeg turnira, nije potrudio ekspandirati custom opcije za privatne mečeve i obogatiti igru dodatnim game modovima, vjerojatno jer su na osnovu singleplayera već pomeli tržište pa u tome i nisu vidjeli osobit financijski interes. Uz to, činjenica da je TLoU malo ''sporiji'' taktički shooter zasigurno nije dobro rezonirala među nabrijanim hiperaktivnim klincima koji vole da ekran preplave tisuće metaka i deseci eksplozija pa je i to vjerojatno bio limitirajući faktor njegovoj većoj popularizaciji.
Bez obzira na to, ostaje činjenica da je TLoU iznimno kvalitetan i vrlo jedinstven kompetitivni taktički TPS koji i danas, četiri godine nakon izlaska, na obje platforme (PS3 i PS4) još uvijek igra popriličan broj igrača.