OK, dao sam ovoj igri ozbiljnu šansu budući da sam zadrti Heroes fan pa bez nekog "hurr durr ovo nije kao Heroes 3" kmečanja, evo konkretnih dojmova u formi pluseva i minusa pa da lakše sami prosudite je li igra za vas ili ne:
+ art - za mene totalno pogođen. Ima onaj nekakav look & feel jedinice / dvojke, kao odmak od realizma trojke ili od WoW stila petice. Šestica je probala to napraviti, no ispala na kraju ipak previše šarena s forsiranjem blooma i nekakve nepotrebne "magije" u zraku. Ovo je poglavito ukus u pitanju, tko svršava na dizajn trojke, sedmica mu se neće (vizualno) dopasti
+ jedinice - prekrasno dizajnirane i animirane, dosta bolji dizajn i od petice i šestice, na razini trojke. Jedino je animacija kretanja nekad čudna, ponajviše zapravo na samoj mapi. Valjda je to do developera koji se nije najbolje snašao u Unreal engineu po pitanju tog elementa
+ gameplay - povratak skill wheela iz petice, povratak klasičnog broja resursa, uvođenje u borbu stvari poput flenkanja ili boosta morala kada se ubiju stackovi jedinica. Što je realno jer u borbi vojsci pada moral ako gubi i obratno.
+ odabir između dvije champion jedinice - totalno kul stvar, uvijek je bilo rasprava koja je trebala biti imajući u obzir cijeli serijal, sada su nadam se svi zadovoljni
+ town screenovi - bože, prekrasni su. Opet onaj štih dvojke, uz jednostavne animacije nekih elemenata.
+ mape - zanimljive za istraživanje, imaju onaj kul exploring štih iz trojke. To je uglavnom u kampanji tako, nisam još isprobao skirmish
+/- kampanja - ok je. Nije više toliko dječja priča kao u šestici, no nije ni bog zna što odmaknula od klasičnog fantasyja. Tek sam na prvoj kampanji pa se možda neke stvari poprave
+/- dizajn borbenih mapa - prolazne su. Neki uzorci se (pre)često ponavljaju i ne odgovaraju tlu na kojem se nalaziš s herojem, no ajde, neću previše kmečati oko toga, nije da je prije u serijalu bio taj dio drastično drugačiji.
- skirmish mape - jako siromašna početna postava, a kako je Unreal engine u pitanju, pitam se koliko će doći dobrih fan mapa.
- engine - sada kada imam jaku mašinu sve uredno radi, no za slabije konfiguracije, igra je de facto ne igriva. Ne kužim forsiranje baš takve eye candy grafike kod svih, moglo se bolje riješiti skaliranje vizualnih elemenata. Kako sam prije igrao ovo na laptopu, mijenjanje postavki ne popravlja baš framerate
- uvođenje novih resursa - ne kužim ovo, stavili su sve neke kristale, umjesto da su vratili ono što je svima dobro poznato. Totalno nepotrebno
- pretjerana skriptiranost kampanje - kužim da mora biti, al' baš da stalno naletavam na neke triggere, postane naporno
- RMG - nisam ga još koristio, al' čitam svugdje da je neupotrebljiv za velike mape. To se treba pod hitno srediti jer dugotrajnost heroja uvelike ovisi o tome (produkcija dodatnih sadržaja može pričekati)
- glazba - previše sve isto zvuči, iako se nađe tu i tamo koja dobra melodija. No to je stvar ukusa
TLDR; solidan nastavak. Već mi je iskreno naporno gledati to kmečanje fanova kako ništa nije kao Heroes 3. Imaš HD reizdanje, ako ti se to igra, deri. Meni je trojka postala prejednostavna, nastavci su donijeli neke stvari u gameplay koje jednostavno čine cijelo iskustvo kudikamo boljim. Prethodne nastavke uvijek treba gledati u kontekstu vremena u kojem su izašle i da, iz te perspektive trojka je kudikamo najbolja u serijalu. No ukupno gledajući, i petica i šestica i sedmica su uvele neke elemente u gameplay koji čine cijelo iskustvo jednostavno boljim.
Još samo da Ubisoft prestane silovati izlazak igara prije nego li budu dovršene (što rezultira gomilom negativnih reviewova jer igra jednostavno ne funkcionira) i bit će sve ok.