"Priča je solidna, ne pretjerano inovativna i pomalo podsjeća na Pillars of Eternity, čiju tehnologiju i posuđuje."
"S druge strane, priča je najjača karakteristika ove igre."
Ovo mi nikako ne sjeda. Solidna je, ali i najjaca karakteristika?

Pa zašto ne? Znači da u načelu nije toliko dobra koliko je mogla biti, kad joj je ta, iako ne pretjerano inovativna, priča najveći plus.

@Chaky

Problematika T je ponajviše u tome što pokušava biti nešto što nije.

Zamisli ovu igru kao Uwe Boll verziju Planescape Tormenta.

Zamisli ovu igru kao Uwe Boll verziju Planescape Tormenta.
Uh, gadno. 
To onda slobodno stavi na kraj teksta  ;)

Pa zašto ne? Znači da u načelu nije toliko dobra koliko je mogla biti, kad joj je ta, iako ne pretjerano inovativna, priča najveći plus.
Vidim da su neki postovi pobrisani.

Ah, ok, sad mi je jasnije. Prvo me smela stamparska greska s ponovljenim poglavljima.
Znaci solidna prica je najjaci adut ove igre.

Ne zelim da me se krivo shvati. Cijenim trud autora clanka.

Igru sam trenutno sam isprobao pa ne mogu nešto pretjerano komentirati (želim završiti prije Fallout 4), no ovo što sam vidio, ne znam...sviđa mi se za sada. Posebice setting i spika jer ono...sve smo već odigrali što se tiče fantasyja i dobro je vidjeti malo nečeg drugačijeg :)

Također je normalno da igra neće ostaviti utisak kao Planescape: Tormenet budući da je zbilja (nemoguće) ponoviti to prvo "wow" iskustvo.

Po pitanju gameplaya, nisam nešto ni očekivao jer realno ovdje je glavni naglasak na priču. Nešto kao Telltale, samo "više RPG-ovski".

Inače što se tiče same recenzije, malo mi je štura za igru takvog kalibra. Recimo ovo:

S druge strane, priča je najjača karakteristika ove igre. No, usprkos bogatom svijetu i priči Monte Cooka, igra jednostavno ne uspijeva povezati glavnog lika (Last Castoff) sa igračem. Barem ne na onaj emotivan način na koji smo se naučili vezati uz likove u drugim igrama. Osobno, to u ovoj igri nisam osjetio.
Ovo mi realno ništa ne govori osim o potpuno subjektivnom dojmu recezenta. Recenzije jesu naravno u suštini subjektivan komentar na igru, no dobro je uvijek malo objasniti što je recimo, u ovom slučaju, uzrokovalo nemogućnost emocionalne konekcije s glavnim likom pa čisto da vidimo te argumente. Je li problem u formi storytellinga, karakterizaciji likova, nedovoljno backgrounda ili nešto deseto. Kada se nešto tako napiše, onda čitatelj može sam procijeniti koliko mu je nešto bitno u kontekstu povezivanja s likovima. A za priču je samo napisano kako je to "najjača karakteristika igre", iako zapravo ništa nije rečeno o njoj van konteksta dizajna igre što smo realno znali već nakon prvog gameplay prikaza.

Ovo mi realno ništa ne govori osim o potpuno subjektivnom dojmu recezenta. Recenzije jesu naravno u suštini subjektivan komentar na igru, no dobro je uvijek malo objasniti što je recimo, u ovom slučaju, uzrokovalo nemogućnost emocionalne konekcije s glavnim likom pa čisto da vidimo te argumente. Je li problem u formi storytellinga, karakterizaciji likova, nedovoljno backgrounda ili nešto deseto. Kada se nešto tako napiše, onda čitatelj može sam procijeniti koliko mu je nešto bitno u kontekstu povezivanja s likovima. A za priču je samo napisano kako je to "najjača karakteristika igre", iako zapravo ništa nije rečeno o njoj van konteksta dizajna igre što smo realno znali već nakon prvog gameplay prikaza.

Vjeruj mi, ovo nije igra velikog kalibra kao što misliš. Ja sam bio opasno nabrijan na tu igru i stvarno sam očekivao jako puno. Potencijal je ogroman, ali nisu ga iskoristili. Niti jedan lik u igri nije karizmatičan. Dok sam igrao igru, nisam osjećao apsolutno ništa.

O priči nisam namjerno htio ništa govoriti, jer bi samo jedna rečenica već bila spoiler. Glavna radnja je sažvakana više puta u drugim igrama i stvarno nije ništa inovativno. Mislim da ćeš više uživat u sporednim misijama.

Detaljnije možemo kad odigraš.

Može, thx na feedbacku^^
Inače me je inXile dosta razočarao s Wastelandom 2 tako da sam ovaj puta dosta spustio očekivanja. Od kada su krenuli s tim reinkarnacijama starih igara, kao da se interno ne mogu dogovoriti što točno žele s igrom.
S druge strane, vidim da se Zoranu na hcl.hr svidjela igra, a znam da on nije inače baš nešto nastrojen za te reinkarnacije starih igara.
Beme vidli :)

Vidis meni je Wasteland 2 super, ali nisam nikad igrao original, pa je to mozda razlog.

Ne znam, meni Wasteland 2 nije baš savršeno sjeo.

Isto mi djeluje malo nedorađeno, ali dok ga igram nemam osjećaj da igram dvije različite igre istovremeno, kao što je to bio slučaj s Tormentom.

Ja sam imao par velikih zamjerki poput nebalansiranog gameplaya, nepotrebnog kompliciranja sa skill sustavom, užasnog UI-a, klaustrofobičnih levela i sl.

http://www.thegamecollection.net/torment-tides-of-numenera-day-one-edition-ps4/

25Ł