DEVELOPER: LEVEL 5, Square Enix
IZDAVAČ: Square Enix
DIRECTOR: Akihiro Hino
DIZAJN: Yuji Horii
GLAZBA: Koichi Sugiyama
ŽANR: RPG
PLATFORME: PlayStation 2, 3DS, Android, iOS
GODINA IZLASKA: 2004 (PS2)
                                                             

Kolega Veigue se zalio kako nema teme, pa san se odlucio otvorit temu za jednu od drazih mi igara. Iako je igra relativno stara nedavno je reizdana za 3DS konzolu tako da je jos aktualna. 3DS verzija je donijela neke promjene u odnosu na original, ubaceno je dosta novog sadrzaja. Preporuke onima koji su zeljni dobrog RPGa.

Dragon Quest VIII je pogadate osmi dio popularnog RPG serijala. Igra je 2004 godine izasla za PlayStatio 2 konzolu (Japan). godinu poslje dolazi u Ameriku a 2006 pravu Dragon Quest igru po prvi put imaju priliku igrati europljani. Radi se o klasicnom RPG stare skole. Dakle borba je na poteze, napredovanje likova jednostavno, random encounteri. JRPG zanr u to vrijeme vec lagano bjezi od takvih gameplay elemeata, sve se vise naslova okrece akciji itd. Ovo je jedan od zadnjih naslova visoke produkcije koji je ostao vjeran korijenima. Zanr a i DQ serijal skupa s njim se od tada dosta promjenio. Mozda se i tu krije tajna zasto nije toliko vazan kao nekad.
Glavnu rijec u izradi Dragon Questa VIII je imao kreator serijala Yuji Horii, ali je dosta vaznu ulogu u izradi igre imao tada perspektivni Level 5 studio na celu s A.Hinom. Studio je prije DQVIII radio na Dark Cloud serijalu koji je vrlo dobro primljen od kritike, pogotovo drugi dio s prekrasnom cel-shaded grafikom. U Square Enixu su perpoznali njihov talent. S DQVIII su odlicne vizuale iz Dark Clouda 2 podigli na razinu vise, dosta im je pomogao i art dizajner Akira Toriyama (Dragon Ball, Chrono Trigger) koji je zaduzen za dizajn likova u DQ serijalu. Vizuali bas pridonose ugodaju i atmosferi igre, sve je prekrasno dizajnirano, od glavnih likova, neprijatelja , lokacija, menija, itema. Na jednakoj razini kvalitete je i audio strana igre. Za glazbu je zasluzan Koichi Sugiyama, on je uz serijal od samih pocetaka (1986). Prekrasne melodije u kombinaciji s vizualima stvaraju opustajucu atmosferu igre. Treba pohvalit i odlican odabir glasovnih glumaca, a znalo se tada u tom segmentu cesto kiksavat. Dijalog je jednostavan, zanimljiv, ne fali humora i dobre interakcije medu likovima. Sama prica nije spektakularna niti to pokusava biti, to je kako za tada tako i za danasnje vrijeme osvjezenje. Dakle ne radi se o nekakavom kopliciranom kupusu od radnje bacenom bez ikakvog reda na ekran. Jednostavna radnja, bajkovita prica i vise od toga sama igra ne trazi.
Borba je klasicna na poteze, do 4 lika u partyu nista vise nista manje. Nekima je to bio minus tj staromodan sistem, dok su drugi upravo zbog toga i zavolili JRPG zanr. Ono sto je najvaznije sama borba je jako dobro ispolirana, tezina je savrseno pogodena. Nije prelagana da ne trebas razmisljat a nije ni nepostena da te frustrira. Nema previse kompliciranja s napredovanjem likova. Boss borbe jako dobre. Side sadrzaja u igri ne fali i sto je najvaznije dobro je ukonponiran u samu igru. Tu je casino, odlicno odradeni alcemy pot. U njemu kombiniras iteme, gust je okolo trazit recepte ili slucajno pogodit koji. Monster arena gdje se boris sa svojim monster timom kojeg skupljas mozes po svijet. Svaki dio mape ili lokacija ima nesto zanimljivo za otkrit pa bila to skrnja s korisnim itemom, recept, monster za arenu ili nesto drugo. Mapa je klasicna RPGovsa, kontinenti/otoci, pustinje, sume, snijezna podrucja. Ima tu i raznolikih prijevoznih sredstava s kojima istrazujes nepristupacna podrucja.

Kritika je jako dobro prihvatila igru, osmica je jedna od najpopularnijih i najprodavanijih igara u serijalu..
Veseli sto je igra i danas ziva sto je najbolji pokazatelj kvaliete, bravo i za Square Enix sto nisu zaboravili igru. Nadam se da ce jednog dana izbacit remaster za velike konzole/PC. Ubacit novi sadrzaj iz 3DS verzije, uz malo dorade igra bi izgledala odlicno na ekranima.



Slike PS2(HD)






PlayStation 2 Trailer

https://youtu.be/lZbZdE2vshY

3DS Trailer

https://youtu.be/AmIR60Jws88

Kasnije cu dodat jos informacija (IOS/Android i 3DS detalji)...

Mislio sam ja otvorit, ali sam preduhitren
Veigue eto ti ga na

A jbga.  Ako oces nesto dodat slobodno salji.

Volim te, Dormine.Imam cirka 35 sati u 3DS verziji, pa da kažem pokoju stvar o izmjenama. Neke su lošije, neke bolje. Naravno, sve ovo je moje osobno mišljenje.>Grafika je lošija, što je i logično budući da je 3DS ipak prijenosna konzola, no ako grafiku usporedimo s drugim 3DS igrama, jako je lijepa.>Glasovi su slabije kvalitete iz nekog razloga. Znamo da je 3DS ograničen, ali jebiga, druge igre nemaju taj problem. Jessica ima novog voice actora koja, za razliku od one prvobitne koja je zvučala malo ''bitchy'' i to joj je davalo poseban šarm, zvuči kao da se dosađuje. But wait, zašto ako je igra port? O tome kasnije...>USA i EU verzija imaju midi soundtrack, a ne orkestralni kao original. Doduše, ako ste prljava piratčina kao ja, to vas neće zabrinjavati previše jer na netu se našao i undub i orchestra rom.>Imam filing da malo duže treba da počne borba, dat loading, no zato je loading na nekim drugim mjestima (tipa, kada ulazite u kuće) dosta kraći. S pozitivne strane, brzo se naviknete.>Izmjene su sitne, ali divne. Neki likovi, koji u originalu nisu imali glasove, sada ih imaju. (primjer: monster sa kapuljačom u Waterfall Cave-u) U igri su neke nove scene ubačene - ali ništa nije uništeno nepotrebnim dodacima i glupostima kao u, primjerice, DS verziji Chrono Triggera - pa je trebalo i nove glasove snimiti, a kako je žena koja je u originalu dala glas Jessici davno prekinula s radom, trebali su novu uposliti.>Igra ima 2 nova lika (za borbu): Red i Morrie. Red je seksi ženski lopovčić, a Morrie vlasnik monster arene. I ne, ne prikljućuju se tek u post-gaameu već tokom igre, pa imaju svojih scena.>Svaki pokupljeni predmet automatski ide u Item bag a ne na lika, Bogu hvala na toj promjeni, pa sad ne morate gubiti vrijeme prebacujući predmete nepotrebno.>Monstere sada vidite na mapi! Ovo je odlično ako ih želite izbjegavati, a da ne pričam o tome kako je sada farmanje, sakupljanje golda i EXP-a znatno lakše.>Velike promjene je doživio i Alchemy Pot. Više ne treba čekati da se predmet ''skuha'', već je kreiranje instant - u originalnoj verziji smo imali taj upgrade u post game-u, ali ovdje je dostupno odmah. Također, za razliku od originala, kada pročitate recept sa hintom - tipa ''something shiny'' ili ''spiky item'' - on na vašoj listi neće biti naveden kao ''shiny item'' već će pisati točan naziv imena. Isto tako, svaki put kada odaberete predmet za mixanje, igra automatski zacrni predmete koji se s njim ne mogu mixati, iako možda nemate recept. Da, olakšano je, ali prodajna vrijednost predmeta je sada nešto manja, tako da nećete zaraditi lovu mixanjem predmeta kao u originalu.>Novost je kamera i slikanje, a imamo i jedan side quest vezan uz to. Kada prvi put uđete u Port Prospect, upoznat ćete lika (maštovitog imena) Cameron Obscura koji vam daje photo zadatke. Uglavnom, morate slikati monstere, poznate osobe, znamenitosti i zgrade, gold slime-ove (još jedna novost - nekakva vrsta ''trofeja'' koji se nalazi u svakom gradu i uglavnom je skriven), za to dobivate markice koje, kada sakupite dosta, vam daju nagrade. Nisu sad to neki overpowered predmeti, ali jedna od  prvih nagrada je Holy Lance, oružje koje će biti vrlo korisno ako koristite spear tip oružje sa herojem.>Na donjem ekranu je mini mapa. Enough said.>Težina je ista (valjda), ali zato Angelo dobiva više skill point-ova na početku, za razliku od originala.>Moguće je ubrzati borbu i to za duplo. Najs.Teška sam fanbojčina ove igre (i trojke i petice), tako da možda i nisam osoba koju trebate pitati za mišljenje... ali da, 3DS port je odličan!

A baš mi bio poštar prije 2 dana








Za sad odlično samo što neman baš vrimena za duže igranje i lagano me pušta handheld gaming

Veigue, dao bih ti lajk da mogu :) Inače dobar osvrt na sve no loadanje ti je ograničeno jer imaš stari 3DS na novom ide sve glatko i dosta brže nego na O3DS. Inače to za orkestra verziju nisam znao, fora stvar!