DEVELOPER: LEVEL 5, Square Enix
IZDAVAČ: Square Enix
DIRECTOR: Akihiro Hino
DIZAJN: Yuji Horii
GLAZBA: Koichi Sugiyama
ŽANR: RPG
PLATFORME: PlayStation 2, 3DS, Android, iOS
GODINA IZLASKA: 2004 (PS2)
Kolega Veigue se zalio kako nema teme, pa san se odlucio otvorit temu za jednu od drazih mi igara. Iako je igra relativno stara nedavno je reizdana za 3DS konzolu tako da je jos aktualna. 3DS verzija je donijela neke promjene u odnosu na original, ubaceno je dosta novog sadrzaja. Preporuke onima koji su zeljni dobrog RPGa.
Dragon Quest VIII je pogadate osmi dio popularnog RPG serijala. Igra je 2004 godine izasla za PlayStatio 2 konzolu (Japan). godinu poslje dolazi u Ameriku a 2006 pravu Dragon Quest igru po prvi put imaju priliku igrati europljani. Radi se o klasicnom RPG stare skole. Dakle borba je na poteze, napredovanje likova jednostavno, random encounteri. JRPG zanr u to vrijeme vec lagano bjezi od takvih gameplay elemeata, sve se vise naslova okrece akciji itd. Ovo je jedan od zadnjih naslova visoke produkcije koji je ostao vjeran korijenima. Zanr a i DQ serijal skupa s njim se od tada dosta promjenio. Mozda se i tu krije tajna zasto nije toliko vazan kao nekad.
Glavnu rijec u izradi Dragon Questa VIII je imao kreator serijala Yuji Horii, ali je dosta vaznu ulogu u izradi igre imao tada perspektivni Level 5 studio na celu s A.Hinom. Studio je prije DQVIII radio na Dark Cloud serijalu koji je vrlo dobro primljen od kritike, pogotovo drugi dio s prekrasnom cel-shaded grafikom. U Square Enixu su perpoznali njihov talent. S DQVIII su odlicne vizuale iz Dark Clouda 2 podigli na razinu vise, dosta im je pomogao i art dizajner Akira Toriyama (Dragon Ball, Chrono Trigger) koji je zaduzen za dizajn likova u DQ serijalu. Vizuali bas pridonose ugodaju i atmosferi igre, sve je prekrasno dizajnirano, od glavnih likova, neprijatelja , lokacija, menija, itema. Na jednakoj razini kvalitete je i audio strana igre. Za glazbu je zasluzan Koichi Sugiyama, on je uz serijal od samih pocetaka (1986). Prekrasne melodije u kombinaciji s vizualima stvaraju opustajucu atmosferu igre. Treba pohvalit i odlican odabir glasovnih glumaca, a znalo se tada u tom segmentu cesto kiksavat. Dijalog je jednostavan, zanimljiv, ne fali humora i dobre interakcije medu likovima. Sama prica nije spektakularna niti to pokusava biti, to je kako za tada tako i za danasnje vrijeme osvjezenje. Dakle ne radi se o nekakavom kopliciranom kupusu od radnje bacenom bez ikakvog reda na ekran. Jednostavna radnja, bajkovita prica i vise od toga sama igra ne trazi.
Borba je klasicna na poteze, do 4 lika u partyu nista vise nista manje. Nekima je to bio minus tj staromodan sistem, dok su drugi upravo zbog toga i zavolili JRPG zanr. Ono sto je najvaznije sama borba je jako dobro ispolirana, tezina je savrseno pogodena. Nije prelagana da ne trebas razmisljat a nije ni nepostena da te frustrira. Nema previse kompliciranja s napredovanjem likova. Boss borbe jako dobre. Side sadrzaja u igri ne fali i sto je najvaznije dobro je ukonponiran u samu igru. Tu je casino, odlicno odradeni alcemy pot. U njemu kombiniras iteme, gust je okolo trazit recepte ili slucajno pogodit koji. Monster arena gdje se boris sa svojim monster timom kojeg skupljas mozes po svijet. Svaki dio mape ili lokacija ima nesto zanimljivo za otkrit pa bila to skrnja s korisnim itemom, recept, monster za arenu ili nesto drugo. Mapa je klasicna RPGovsa, kontinenti/otoci, pustinje, sume, snijezna podrucja. Ima tu i raznolikih prijevoznih sredstava s kojima istrazujes nepristupacna podrucja.
Kritika je jako dobro prihvatila igru, osmica je jedna od najpopularnijih i najprodavanijih igara u serijalu..
Veseli sto je igra i danas ziva sto je najbolji pokazatelj kvaliete, bravo i za Square Enix sto nisu zaboravili igru. Nadam se da ce jednog dana izbacit remaster za velike konzole/PC. Ubacit novi sadrzaj iz 3DS verzije, uz malo dorade igra bi izgledala odlicno na ekranima.
Slike PS2(HD)


PlayStation 2 Trailer
https://youtu.be/lZbZdE2vshY
3DS Trailer
https://youtu.be/AmIR60Jws88
Kasnije cu dodat jos informacija (IOS/Android i 3DS detalji)...