Lijepa vijest. Još bi bila ljepša da dvojka, za razliku od jedinice, valja. I da poprave borbu. I da party memberi budu korisni. I da nas ne vrijađaju tako što nam daju 70 magija, od kojih se pola samo jednom koristi, a još 20 je za***ac.

Kako dani prolaze, a igre izlaze, sve je više jasnije da nema baš nekog specifičnog razloga da prosječni RPG-ovac koji posjeduje 6-7 godina stari PC kupi PS4.

Istina, borbeni sustav je bio jedan od većih smorova. Da nisam regrutirao onog dino familiara, mislim da bih pišao krv na kraju igre. Original je bio dosta izazovan baš zbog toga. Sve ostalo je bilo jakoo dobro odrađeno.

Kako dani prolaze, a igre izlaze, sve je više jasnije da nema baš nekog specifičnog razloga da prosječni RPG-ovac koji posjeduje 6-7 godina stari PC kupi PS4.
Slazem se. Samo su ostali nastavci najboljih JRPG-ova: Persona 5, Final Fantasy XV, Kingdom Hearts III, Dragon Quest XI.

Nisam znao da ti igraš RPG-ove, Emilijo, ali lijepo je da vodiš evidenciju i daš savjet ljudima i što bi dotični trebali kupiti za svoje novce.

Emilijo , kako se osjećaš kada je Sony izgubio jednu ekskluzivu?

Emilijo , kako se osjećaš kada je Sony izgubio jednu ekskluzivu?
Nije na Xboxu.

Ali je na PC-u što znači da više nije ekskluzivno sony igra, da li te to ljuti?

Ali je na PC-u što znači da više nije ekskluzivno sony igra, da li te to ljuti?
Samo je bitno da nije na Xboxu.

Spremaš li veliki prosvjed na dan izlaska Scorpia?

Razlog manje da kupim PS4, ali koga ja lažem ipak ću uzeti samo radi nadolazećih igara. Ali igra se naravno kupuje tj prednaručuje na dan izlaska samo da mi moj šrot od 970 to pokrene.

Ni No Kuni će ti bit japanski Witcher hihihi

Ali da, jedinica mi se svidjela iz više razloga:
+ Lijep svijet koji me podsjećao na Dragon Quest VIII
+ Cartoonish call shaded grafika
+ Ne iziskuje previše sati za igranje što u doba kad sve žive igre moraju probat kloknut 100+ sati je meni osobno postalo prihvatljivo
+ Japanski sa subsima iako britanski voiceover kao u DQ8 nije uopće loš
+ Skupljanje familiara je fora
+ Vidljivi neprijatelji na mapi koji bježe od tebe kad si potencijalno jači od njih čime se eliminiraju naporni random encounteri

No tu je bilo i propusta:
- Sustav borbe, nakon početnog sensory overloada sam se navikao ali i dalje ga smatram jednim od gorih u žanru
- Priča nije niš posebno niti likovi nisu baš previše razrađeni kao u (opet) DQ8
- Dino familiar je praktički cheat koji previše olakšava igru
- Leveling familiara je bezvezan i šteta je što fizički ne evoluiraju kao recimo pokemoni

Ima u dvojci mjesta za napredak skroz i baš je super što će i za PC izać. Mogli bi i jedinicu izbacit isto, onako..usput

Dodatak na kolegu Yakuza_stinger

Igra podsjeća na Dragon Quest VIII zato jer studio (Level 5) i jest radio na DQ VIII i IX.
Dosta su toga ''pobrali'' odande, uključujući i Alchemy Pot i (ako to uopće možemo računati) soundtrack - Tokyo Metropolitan Symphony Orchestra  je imao prste i u DQ VIII i u NNK.

S druge strane, port osmice za 3DS ima par dodataka koji nisu bili u originalnoj PS2 verziji, uključujući i fotografiranje monstera/osoba/znamenitosti nakon čega te jedna osoba nagrađuje markicama koje, kad ih sakupiš dovoljan broj, ti daju određene nagrade. (Zvuči poznato?)

Znači ista fora kao stamps za rješavanje side questova odnosno meritsa

Da. Doduše, to se odnosi samo na photo side quest.

Napisao bih listu promjena koje je 3DS verzija donijela, ali nemamo odgovarajući topic i meni se neda otvarati. Uglavnom, da ne trujem sada više temu ovu sa osmicom - ima par loših stvari, ima puno dobrih stvari i u konačnici rekao bih da je 3DS port dosta bolji od originalne verzije. Ali opet, ja sam žešći fanboj te igre, mene je lako zadovoljiti. :)