Fico Neki sa slobodnim istrazivanjem, neki s markerima. Questovi su i dalje mjerilo za industriju. Nalaze se na svakom koraku, obicni NPC-evi imaju dusu i detaljno su dizajnirani.
Mislim da je sa zadnjom nadogradnjom studio uveo bez markera kao default opciju, još dok isključiš veći dio UI-a, imerzija samo takva (barem što se tiče exploringa).
Meni je još na izlasku igre combat bio najslabiji segment igre - više-manje sa istom taktikom možeš dobiti svakog neprijatelja, čak na death march težini. Toliko je bogat lore sa super monsterima i da nisu mogli sve to malo maštovitije složiti, evo ne znam. Tek u drugoj ekspanziji je ona borba s vampirom na kraju bila malo izazovnija (barem meni). U svakom slučaju, ovo će se igrati još godinama - imam mislim 3 prelaska igre (jednom na plejci, dva puta na PC-u) i sigurno budem još barem jednom sve ponovio. Od većih sličnih igara koje sam nedavno odigrao, npr. Valhalla, nema te sile u svemiru koja bi me natjerala da to još jednom igram.