ambivalent_ Iako PS4 Pro nudi nekoliko različitih opcija vizualnog prikaza, većini će svakako najzanimljivija biti upravo ona za nativnu Ultra HD (4K) rezoluciju. U nastavku donosimo popis igara za koje je službeno najavljena nativna 4K podrška uz napomenu da je ovo tek inicijalni popis koji će sa vremenom rasti. Klikni ovdje kako bi pročitao cijeli članak na portalu!
Zero Kao što se i sumnjalo, ništa od novijih i impresivnijih igara ne ide bez checkboard renderinga i rezolucija bližih 2K-u. Ovako će nativni 4K podržavati remasteri, starije i nezahtjevne te sportske igre.
emilijo Kao što se i sumnjalo, ništa od novijih i impresivnijih igara ne ide bez checkboard renderinga i rezolucija bližih 2K-u. Ovako će nativni 4K podržavati remasteri, starije i nezahtjevne te sportske igre. Upravo tako. Ista stvar kao i Xbox One i 1080p prvih par godina.
Zero Što se tiče chekboard renderinga (tehnike upscaleanja na 4K), evo i nekih razmišljanja bivšeg programera u Lionheadu:“ a cute trick that fell out of the temporal anti-aliasing line of thinking,” he said. “Like TAA it requires a big investment in a specific direction for your engine architecture: you need per-pixel velocity vectors, fallback strategies for the myriad effects that don’t fit that design, well-designed reprojection systems and game systems that are aware of single-frame effect limitations. If you’ve already invested in TAA then it could be a lot easier for you to integrate but there are strains of developers who don’t believe betting the farm on TAA is wise: you end up building a significant amount of code that stops working the minute you turn TAA off.On the plus side? You get stunning performance improvements with visual idiosyncrasies that you might be happy with. That Sony have chosen to accelerate part of this for developers can only be a good thing for the short term as we figure how to target higher resolutions more efficiently.”