Ako netko hoće modat igru na PCu evo moj mali guide:
Pošto je za igru izašlo mnogo modova koji od igre rade još veću "western simulaciju" pa evo kako sam "unaprijedio" život na dviljem zapadu. Ako tko želi u malo "dublju avanturu".
Ciljao sam na modove koji podižu imerziju i malo produbljuju gameplay, ali previše ne mjenjaju viziju developera. R* je i sam bio na vagi - sa nekim stvarima je išao hardcore dok je na drugim odradio čisti mainstream...
Pa eto malo detaljnije...
Za početak treba instalirati - Script Hook RDR2 - RDR 2 Asi Loader 0.2.1 - Lenny's Mod Loader RDR
Najprije modovi koji utječu na vrijeme;
Longer Days
Već sam pisao o ovom modu - vanilla računica iznosi: jedna minuta u igri, dvije sekunde u pravom vremenu.
Sa ovim modom sam stavio da to budu tri sekunde, (inače kada se skine mod iznosi pet sekundi i smatram da to sa tim postavkmaa dan traje predugo!). Ovako se ne mijenja puno, ali opet dobijemo 12 minuta duži dan.
Evo dolje malo detaljnija računica:
U igri dan traje od 7 - 19 sati te sam to stavio da bude od 7 - 20 sati. To još produži dan za tri minute te dobijem duži dan od 16 minuta šta previše ne mijenja sam dizajn developera, a opet dosta znači jer napokon nema onih tranzicija da odjednom samo padne mrak i sve se zamrači već se može uživati u zalasku sunca kao šta bi i trebalo biti.
Dan sa modom traje 39 minuta noć kakvih 24 minute jer već oko 6 ujutro je zora...
Bez moda dan traje 24 minute, a noć kakvih 20 minuta, jer već oko 6 ujutro je zora...
Vidi se da ta jedna sekunda puno znači, a sve iznad nema dobar omjer između relacija koje prođemo u određeno vrijeme; npr, kada je to pet sekundi od Valentinea do Emerald ranča prođe premalo vremena za toliku udaljenost u igrinom svijetu. A ipak smatram da je dvije sekunde kako je R* stavio ipak premalo jer onda vrijeme doslovno "leti".
More Persistent Weather
Mod koji ispravlja vremenske prilike; razni vremenski uvjeti traju duže!
Npr, kada počne kiša, neće prestati u roku sat vremena, "igrinih" nego može padati i pet sati. To se sve može namjestiti koliko koji vremenski uvjeti traju i to izgleda pet koplja bolje te se neće dogoditi da nevrijeme prođe u deset sekundi.
Npr, kada odemo spavat po kiši, ovisno koliko spavamo možemo se probuditi dok još uvijek pada kiša...
*moj setting za ovaj mod; da srednje jaka kiša može trajat još duže; npr od sat vremena do osam sati - igrnih; kao i nevrijeme od sat do pet sati, ovisno šta igra odluči
Slijede modovi koji mijenjaju - produbljuju gameplay:
Ped Damage Overhaul
Nadogradnja sustava ozljeda kod NPCa. Razne reakcije, ozljede, ponašanja i slično kada dođe do okršaja. Daje dubinu i imerziju kod raznih situacija.
Preporuka staviti Standard verzijju jer podešava i naše statse gdje je potrebno biti u zaklonu i brzo reagirati jer kako sa ovim modom okolnoa bagra nije od spužve tako nismo ni mi
NPCs will react to where they are being shot (leg shots will make them stumble when trying to run,hand shots will disarm them, torso shots will stagger them, etc.).
When NPC's health decreases below a certain threshold, they fall over anddon't get back up. Then they go through different stages of dying, each with its own randomized behavior. Eventually NPCs will die of blood loss.
NPCs will sometimes (based on chance) audibly react when in hopeless situation (panicking, begging, cursing, etc.).
There is a bleeding feature, which makes NPCs lose health after they have been fatally injured. It operates based on chance, so NPCs don't all bleed out in the same amount of time.
NPCs burn alive for longer when set on fire.
There is a small chance of NPCs surviving a fire (although they won't be able to du much afterwards).
NPCs have a chance of staying on the ground for a random amount of time when shot (based on their health) - so you can now knock the breath out of your opponents.
For all included behaviors the movement and pain sounds have been adjusted (and also randomized) to hopefully make your experience more interesting.
NPC health and player damage tweaked to offer a more satisfying experience (no more bullet sponges).
NPC damage tweaked to offer more challenge to the player (since NPCs don't eat bullets for breakfast anymore).
You can now feel the difference between weapons, their condition and ammo types in combat (shooting with a properly maintained, powerful weapon with special ammo now feels like it should).
NPCs are less accurate shots and their accuracy declines along with their health.
Arm and leg shots do less damage to NPCs.
All NPCs can be disarmed (yes, even lawmen).
Hogtying disarms NPCs, so if they manage to get loose, they can’t shoot you - they might draw a hidden knife, though.
Enhanced Entity and World Persistence
Jednostavan mod koji produljuje vrijeme kada će se svijet "resetirat" nakon naših postupaka; npr ako ubijemo nekog na cesti, njegov leš neće nestati čim se odmaknemo nego će ostati duže vrijeme na tom mijestu. Skrivanje leševa sa time dolazi do izražaja i potrebe!
Isto tako razni objekti, kočije itd ne nestaju čim se maknemo iz njihovog radijusa.
Crime and Law Rebalance and Enhancement
Odličan mod koji unaprijeđuje sistem zakona u igri; evo detalji:
_Crimes
- Minor crimes are disabled, lawmen now ignores you commiting minor crimes
- Wilderness is now completely lawless, you can commit whatever crimes without getting wanted
- Train robbery is no longer an instant wanted
Bounty Hunter
- Reduced the chance for dogs to accompany bounty hunters
- U.S Marshall (level 4) and Pinkerton Agent (level 5/max bounty) will now hunt you down once you incurred enough bounty
Witness
- Witness Is now limited to 1. Once you stop them, there will be cooldown before another witness appear
- Disabled witness in the wilderness
AI
- Lawmen are much more skilled and competent
- Pinkerton are no longer aimbots
- Improved Saint Denis and Blackwater Police AI
- Altered Gang behaviour, each gang now has different combat behaviour
- NPC will no longer accuse you of following them
- NPC have reduced visibility at night, reduced hearing when raining, and both hearing and visibility reduced significantly during sandstorm
Dispatch
- Respawning rider and wagon is now disabled, killing all lawmen will end pursuit
- Completely reworked Saint Denis and Blackwater Dispatch. US Marshall (and Pinkertons in Saint Denis) will be dispatched in the final wave
- Pinkertons now specifically uses elite horses
- Wapiti Warriors will be dispatched in Ambarino and US Army will be dispatched in Cumberland Forest (Currently can only be seen by forcing wanted using Rampage)
- Reduced the wanted circle size during initial and stage 1 wanted
Loadout and Health
- Slightly Increased Lawmen health
- Dispatched Lawmen carries rifles and shotgun
- Pinkerton and US Marshall will carry pistol as their sidearms
- Lawmen guns are always clean
- NPC's carries different revolvers
- Saint Denis and Blackwater police carry pistol as their sidearms_
______________________________
Less Money - Economy Reworked
Mislim da je ovo vrlo bitan mod za bolji doživljaj priče! Kako stvari stoje u igri, borimo se sa problemom zakona i besparice, no onda se dogodi da odradimo deset main questova i postanmo milijunaš koji šeta u najskupljoj obleki, sa svim mogućim oružjem, a kamp je nadograđen na maksimum. E tu stura ovaj mod koji uvelike smanjuje novčane nagrade u glavnim misijama kao i ostale.
*moj setting za raspodjelu financija; sve do 800 dolara ostaje isto dok se cifre iznad 1500 dolara smanjuju za 40%
Jer nakon pogledano masu filmova, kauboji ipak nisu bili toliko siromašni kao šta ovaj mod želi prikazat
Banking The Old American Art
Ovaj mod omogućava da svoj teško "zarađeni" prebacimo u banku; sve je odlično odrađeno sa animacijama itd. No ima kvaka; ako nas ubiju, gubimo pare koje imamo kod sebe tako da treba paziti prije okršaja ili jednostavno veće cifre prebaciti u banku a kod sebe imati sitnicu ako zatreba... Novac u banci je na sigurnom...
Lower Ammo Limit
Jednostavan mod koji smanjuje količinu municije koju možemo nositi; da nemamo 200 metaka za svako oružje....
Ostali modovi
Real Weapon & Brand Names
Manual Pickup i No Auto Ammo Pickup
- dva moda koji miču automatsko skupljanje municije i strijela...
Selling Guns
- mogućnost prodaje oružja koje imamo kod sebe
Dismember Everyone
Stash That Lantern
- mogućnost stavljanja lampadine na konja ili oko pasaž
Cut Dialogue Restoration and Enhancement
- ubacuje izbačene dovike koje Artur dobacuje tokom borbe
No Menu Slowdown
- kada smo u menijima vrijeme se ne usporava već i dalje teče normalno
______________
Ovo su neki osnovni modovi za koje smatram da ne uništavaju zamišljeni gameplay nego ga produbljuju!
Imaju još Humidity and Temperature Overhaul, Injuries Overhaul te Basic Needs mdoovi no smatram da su prekomplicirani i dogodi se da ne funkcioniraju dobro dok ovi gore rade odlično i produbljuju igrin svijet...