Virtualna stvarnost i pripadajući uređaji (HTC Vive, Oculus Rift i PlayStation VR) tek su odnedavno s nama. Korisnicima je poznato da VR renderiranje zahtijeva mnogo računalne snage. Kad imamo slučaj da je hardver nedovoljno jak, tu su i novi „trikovi“ koji omogućuju ugodniji i fluidniji prikaz.

Klikni ovdje kako bi pročitao cijeli članak na portalu!

Da, zakljucak texsta tj. konstatacija da ce biti zanimljivo pratiti trend prihvacanja VR-a je ok. Jer treba pricekati da se ta tehnologija jos dodatno usavrsi kako bi bila bolja za zdravlje, a igre graficki kvalitetnije. Samim protekom vremena  padat ce i cijena  a rasti kvaliteta.

Malo sam razmišljao o VR-u...ne dvojim da će PS VR iskočiti vrlo brzo na prvo mjesto najprodavanijih uređaja. Cijena je jako dobra, ergonomija uređaja najbolja od ponuđenih na tržištu, PS4 postaje dostupniji, dok će PS4 Pro ponuditi i konzistentnije VR iskustvo uz već poznate pogodnosti. Najveća stavka i trenutni problem je širenje VR-a na PC-u.

Ovakvi trikovi idu posebno u korist većeg širenja i prihvaćanja VR-a na PC-u, ali nekako sam dojma da bi pravi boom došao tek s pravim must have naslovom za VR kojeg će ljudi željeti odigrati pod svaku cijenu. Trenutno takvog naslova jednostavno nema niti na jednoj platformi, sve igre ostavljaju samo dojam tech demoa. Mogu samo zamisliti kakav bi bio odjek da recimo Valve u suradnji s HTC-om najavi Half Life 3 koji bi bio posebno prilagođen za VR. To bi bi bio pravi poticaj i razlog za kupnju.

U međuvremenu imamo situaciju da i ovdje nitko trenutno nema VR uređaj (ili barem ne piše o tome), niti se o tome nešto posebno raspravlja. Ljudima to jednostavno nije toliko zanimljivo, i opet imamo nešto što ima status nestandardnog "višak uređaja" poput Kinecta ili PS Movea.

Meni prvoj VR nije ni najmanje zanimljiv (barem ne u ovakvom načinu izvođenja) i teško da bi me ikoja igra motivirala na kupnju.

Ono što ja čekam su holodekovi kakve možemo vidjeti u Star Treku. E, to će već biti nešto. 8)

Imam filing da ćemo se još načekati za tako nešto. Ipak, kad se Oculus i Vive upare s pozadinskim senzorima za kretanje igrača i igre se zavrste na bežičnim kontrolerima napravljenim za VR (Oculus Touch i Viveovi kontroleri), stvar je kudikamo bolja.