Očit primjer kako jedan serijal može imati hrpu nastavaka, a da u isto vrijeme konzumenti ne osjećaju gušenje istim. Pravo tajmiranje izlaska i visoka produkcija su trademark Rockstara (among others). Oni uspijevaju zaraditi sa jednim GTA naslovom jednako skoro kao i 5 Call of Dutyja.
A za tajmiranje sjetite se samo kako su PC korisnici bili ogorčeni konzolaškom ekskluzivnošću i onda nakon izlaska PC verzije i odličnog porta sve se zaboravilo te su i PC korisnicima i novopečenim kupcima "nex-gen" konzola dali razlog da nastave trošiti svoje novce (potpuno zasluženo naravno).
Dovoljan primjer je uzeti naj steam prodavane naslove i vidjeti da ne silaze sa top 10 liste.
Da su godišnje forsirali i zatrpavali nas GTA igrama, danas bi možda bili omraženi među fanovima (uzimam primjer AC i CoD).
Mala briga u mojoj glavi je odlazak Benzija, koji je bio jedan od stubova Rockstara. Tko ne zna, neka googlea.